Stacje komercyjne zyskały
Największe telewizje komercyjne zyskały w lipcu w najatrakcyjniejszej grupie 16-49
W pierwszy miesiącu wakacji nastąpiły niewielkie zmiany pod względem udziałów w rynku największych stacji telewizyjnych.
Jak wynika z danych AGB Polska, udziały rynkowe TVP 1 wyniosły w lipcu 25,1 proc. (tyle samo co rok wcześniej) TVP 2 - 19,9 proc. (20,2 proc. w lipcu 2003 roku), TVP 3 Regionalnej - 5,5 proc. (6,1 proc. w lipcu).
Gdy traci telewizja publiczna zyskują telewizje komercyjne. Polsat zyskał 0,1% a TVN 0,4% w porównaniu z takim samym okresem 2003 roku.
SHR % | ||
Total | ||
Channel | month 07/2003 | month 07/2004 |
TVP1 | 25,1 | 25,1 |
TVP2 | 20,2 | 19,9 |
Polsat | 15,2 | 15,3 |
TVN | 13,3 | 13,7 |
TVPReg/TVP3 | 6,1 | 5,5 |
TV4 | 4,0 | 2,9 |
RTL7/TVN7 | 2,1 | 2,1 |
Tele5 | 0,4 | 0,6 |
TN/TVPULS | 0,1 | 0,6 |
Jak wynika z tych samych danych AGB Polska, stacje komercyjne zyskały jeszcze więcej w grupie 16-49, czyli najatrakcyjniejszej dla reklamodawców. Polsat zanotował wzrost o 0,6% a TVN o 0,7%.
SHR % | ||
All 16-49 | ||
Channel | month 07/2003 | month 07/2004 |
TVP1 | 22,4 | 22,5 |
TVP2 | 19,0 | 18,1 |
Polsat | 16,8 | 17,4 |
TVN | 14,5 | 15,2 |
TVPReg/TVP3 | 4,9 | 4,6 |
TV4 | 4,7 | 3,5 |
RTL7/TVN7 | 2,5 | 2,4 |
Tele5 | 0,4 | 0,6 |
TN/TVPULS | 0,1 | 0,5 |
Dołącz do dyskusji: Stacje komercyjne zyskały