Stacje muzyczne w dół, zyskuje tylko Viva Polska
Liderem kanałów tematycznych w kwietniu 2010 była Viva Polska. Kanał jako jedyny spośród stacji muzycznych zyskał widzów. Najwięcej traci 4fun.tv.
Wśród ogółu widzów Viva Polska ma średnio 0,6 proc. udziału w rynku. Średnia minutowa oglądalność stacji wynosi blisko 38 tys. osób. Kolejne miejsce przypada 4fun.tv, stacja mocno traci jednak do lidera i notuje gorsze wyniki niż przed rokiem (0,19 proc. udziału, przed rokiem – 0,23 proc. udziału). Mniej niż śladową widownię ma Rebel.tv (0,003 proc. udziału i 193 widzów na minutę).
wszyscy 4+ | ||||
kwiecień | 2009 | 2010 | ||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
Viva Polska | 32244 | 0,579 | 37996 | 0,604 |
4FunTv | 13053 | 0,234 | 12011 | 0,191 |
VH1 Polska | 7817 | 0,140 | 8708 | 0,138 |
Eska TV | - | - | 4918 | 0,078 |
Rebel.tv | - | - | 193 | 0,003 |
W grupie "13-29" będąca liderem Viva Polska ma 2,05 proc. udziału (wzrost o 17,8 proc.). VH1 i Eska TV niemal na równi ( 0,31 proc. udziału VH1 wobec 0,30 proc. Eska TV).
wszyscy 13-29 | ||||
kwiecień | 2009 | 2010 | ||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
Viva Polska | 15855 | 1,738 | 19647 | 2,047 |
4FunTv | 6681 | 0,733 | 5538 | 0,577 |
VH1 Polska | 2857 | 0,313 | 3012 | 0,314 |
Eska TV | - | - | 2937 | 0,306 |
Rebel.tv | - | - | 63 | 0,007 |
Drobne spadki zanotował młodzieżowo-rozrywkowy kanał MTV Polska. W grupie "4+" średnia minutowa oglądalność wyniosła w kwietniu 17,4 tys. widzów wobec 17,2 tys. widzów przed rokiem. Wśród młodych widzów widownia została utrzymana (9,1 tys. widzów wobec 9,1 tys. widzów).
wszyscy 4+ | ||||
kwiecień | 2009 | 2010 | ||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
MTV Polska | 17185 | 0,308 | 17379 | 0,276 |
wszyscy 13-29 | ||||
MTV Polska | 9099 | 0,998 | 9138 | 0,952 |
Wszystkie dane AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl.
Dołącz do dyskusji: Stacje muzyczne w dół, zyskuje tylko Viva Polska