SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Star Experience' - nowa kampania Heinekena

Firma Heineken zamierza wykorzystać swój patronat nad rozgrywkamipiłkarskiej Ligi Mistrzów UEFA w nowej kampanii marketingowej.

Kampania zatytułowana 'The Heineken Star Experience' obejmujem.in. 30-sekundową reklamę telewizyjną oraz 10-sekundowe spoty typu"break bumper", które będą emitowane w trakcie meczów LigiMistrzów.

Heineken, który ma podpisaną umowę sponsorską z UEFA dozakończenia sezonu 2011/12, planuje także tournee z pucharem LigiMistrzów (aktualnym jego posiadaczem jest FC Barcelona) poterytorium Stanów Zjednoczonych.

Mecze Ligi Mistrzów są każdego tygodnia rozgrywek oglądane przezokoło 150 milionów widzów na całym świecie.

Dołącz do dyskusji: 'Star Experience' - nowa kampania Heinekena

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl