Starbucks rozdaje darmowe piosenki z iTunes
Starbucks - największa sieć kawiarni na świecie - zamierza rozdaćza darmo 50 milionów darmowych piosenek swoim amerykańskimklientom.
Jak informuje agencja Reuters, w ten sposób Starbucks chcewypromować nową usługę, jaką zamierza wprowadzić w porozumieniu znależącym do Apple sklepem internetowym iTunes.
Na początku września obie strony ogłosiły zawarcie umowy, dziękiktórej klienci będą mogli w kawiarniach Starbucks bezprzewodowokupować piosenki z iTunes bez uiszczania opłaty za połączenie WiFi.Początkowo ta usługa ma zostać wprowadzona 2 października w ponad600 placówkach Starbucks w Nowym Jorku i Seattle, a w dalszejczęści obecnego oraz w przyszłym roku trafi ona do kolejnychkawiarni w największych amerykańskich miastach.
W ramach promocji, od 2 października do 7 listopada w ponad 10tysiącach kawiarni każdego dnia zostanie rozdanych około 1,5miliona piosenek. Klienci przy zakupie kawy otrzymają specjalnemenu z "piosenką dnia", zawierającą promocyjny kod do zrealizowaniaw iTunes.
W sumie w ramach promocji udostępnionych zostanie 37 piosenek,m.in. autorstwa Boba Dylana, Paula McCartneya, Johna Mayera i AnnieLenox.
źródło: Reuters
Dołącz do dyskusji: Starbucks rozdaje darmowe piosenki z iTunes