We Are Social wiodącą agencją Starbucksa
Sieć kawiarni Starbucks wybrała wyznacza We Are Social na wiodącą agencję strategiczną i kreatywną odpowiedzialną za obsługę firmy w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA).
We Are Social będzie odpowiadać za dostarczanie strategii społecznościowych i kampanii marek, wraz z "unikalnym podejściem do pozostawania w kontakcie z kulturą".
Trzyletni kontrakt będzie prowadzony przez agencję We Are Social London z Socialize, przejętym przez We Are Social w 2018 r., obsługującym Bliski Wschód.
We Are Social będzie współpracować ze Starbucks, aby stworzyć rewolucyjne podejście do ich strategii marketingowej w regionie EMEA poprzez nową, skierowaną do społeczności, hiperlokalną i odpowiednią kulturowo strategię kreatywną, nieproporcjonalnie budującą wartość marki i stymulującą wzrost wśród odbiorców z pokolenia Z i pokolenia milenialsów.
Proces prezentacji agencji rozpoczął się w lipcu br. Rozstrzygnięcie przetargu oznacza zakończenie pięcioletniej współpracy marki z agencją Iris.
Dołącz do dyskusji: We Are Social wiodącą agencją Starbucksa
"Starbucks wybrała wyznacza We Are Social" - wybrała czy wyznacza?
dostarczanie strategii społecznościowych i kampanii marek, wraz z "unikalnym podejściem do pozostawania w kontakcie z kulturą" - dostarczanie kampanii jakich marek?
nieproporcjonalnie budującą wartość marki - ?!