SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Startuje komórkowy Cyfrowy Polsat - 59 gr/min, SMS za 20 gr, MMS za50 gr

30 czerwca br. pod marką Cyfrowy Polsat startują usługi telefoniikomórkowej. W blisko 10 000 punktów sprzedaży w całej Polsce będziemożna zakupić karty pre-paid.

Operator zadecydował o wprowadzeniu nowej usługi pod tą samąmarką, co usługi telewizyjne.

- Marka Cyfrowy Polsat jest bardzo dobrze rozpoznawalna iceniona przez Polaków, a ponieważ wprowadzamy usługę podwójną, niewidzimy potrzeby, żeby występowała ona pod dwoma osobnymi markami.Naszym celem jest budowanie jednolitej, silnej marki utożsamianej zusługami multimedialnymi - powiedział Dominik Libicki, prezeszarządu Cyfrowego Polsatu.

Cyfrowy Polsat nie wyklucza jednak przywrócenia ogłoszonejwcześniej marki Halo Polsat, w sytuacji uzyskania stabilnej pozycjinowych usług na rynku.

Aby zostać użytkownikiem sieci Cyfrowego Polsatu należy kupićstarter o wartości 7 albo 25 zł. Każda minuta rozmowy do wszystkichsieci kosztuje 59 gr i jest rozliczana w systemie sekundowym. Kosztwysłania SMS do wszystkich sieci to 20 gr, a MMS 50 gr. Za każde100kB wysłanych lub odebranych danych trzeba będzie zapłacić 40 gr.Połączenie z własną pocztą głosową, pocztą głosową innegoużytkownika lub z Centrum Obsługi Klienta kosztuje 59 groszy.Połączenie z Automatycznym Centrum Obsługi i numerami alarmowymijest bezpłatne.

Cyfrowy Polsat zaproponował swoim odbiorcom 4 rodzaje doładowań- za 10 zł przedłuża ważność środków o 14 dni, za 25 zł - o 30 dni,za 50 zł - o 90 dni, a za 100 zł - o 180 dni.

Doładowanie kart pre-paidowych początkowo będzie możliwe w 10tys. punktów sprzedaży detalicznej w całej Polsce. Nowa usługaCyfrowego Polsatu będzie dostępna w 1300 punktach sieci sprzedażyusług płatnej telewizji. Jednocześnie Cyfrowy Polsat rozpoczynawspółpracę w zakresie sprzedaży starterów oraz kart zdrapek z grupąkapitałową TelForceOne, która zapewni dostępność asortymentu wkolejnych 2500 punktach sprzedaży. Dzięki współpracy z firmąEuronet doładowania elektroniczne będą możliwe w kolejnych 8000punktów. Kolejnym dystrybutorem, z którym w lipcu Cyfrowy Polsatrozpocznie współpracę w zakresie sprzedaży starterów, kart zdrapekoraz doładowań elektronicznych w sieci 3000 punktów detalicznychjest spółka PayUp Polska S.A. Również w lipcu sfinalizowanazostanie współpraca z firmą Connex Polska Sp. z o.o. Sieć partnerówtej firmy liczy blisko 2 500 punktów detalicznych i hurtowni.

Spółka planuje, aby sieć sprzedaży do końca br. składała się zokoło 40 000 punktów, w których będzie można kupić starter lubdoładować konto - elektronicznie lub poprzez karty zdrapki.

Usługa post-paid w momencie wprowadzania na rynek będziedostępna w 400 punktach sprzedaży oferujących usługi telewizyjneplatformy, a do końca roku w 800 punktach.

Wprowadzenie usług będzie wsparte kampanią BTL w punktachsprzedaży. We wrześniu br. wraz ze startem usług abonamentowychruszy kampania ATL, która obejmie telewizję, radio, prasę iInternet.

Cyfrowy Polsat jako infrastrukturalny operator wirtualnej siecitelefonii komórkowej będzie świadczył usługi w oparciu o zbudowanąwe własnym zakresie sieć telekomunikacyjną oraz o sieć radiowąPolskiej Telefonii Cyfrowej, operatora sieci Era.

Cyfrowy Polsat to największa, pod względem liczby abonentów,płatna cyfrowa platforma satelitarna w Polsce. Na koniec marca 2008r. z usług Cyfrowego Polsatu korzystało łącznie 2,19 mln abonentów,czyli prawie o 70% więcej niż na koniec 2006 r.

Dołącz do dyskusji: Startuje komórkowy Cyfrowy Polsat - 59 gr/min, SMS za 20 gr, MMS za50 gr

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl