„Stock Watch” - nowy tygodnik biznesowy
W poniedziałek 23 czerwca br. na rynku pojawi się nowy tygodnik biznesowy „Stock Watch”. Będzie to magazyn przygotowywany przez agencję Direct Publishing Group na zlecenie portalu giełdowego Stockwatch.pl.
- Widzimy bardzo duże zapotrzebowanie marketingowe na komunikację z rynkiem biznesowym, rozumianym jako starannie wyselekcjonowana grupa przedsiębiorców, menedżerów średniego i wyższego szczebla oraz inwestorów - tak o powodach wprowadzenia na rynek magazynu mówi Michał Sztand, prezes Direct Publishing Group.
Tytuł opisywać będzie problemy przedsiębiorców i inwestorów z zakresu organizacji, zarządzania, prawa, podatków, inwestowania i makroekonomii. Znajdą się w nim m.in. case’y biznesowe, materiały dotyczące rozwoju osobistego i budowania kariery oraz rynku kapitałowego, w tym teksty poświęcone relacjom z funduszami, mechanizmom transakcji lewarowanych czy zabezpieczaniu ryzyka kursowego.
Szefem redakcji tygodnika „Stock Watch” został Marcin Przasnyski, biznesmen i dziennikarz z 28-letnim doświadczeniem w mediach drukowanych i cyfrowych, w przeszłości związany m.in. z Axel Springer Polska. W zespole pisma znajdują m.in. redaktorzy Michał Zawadzki, Maciej Zbiejcik (dotąd związany z „Pulsem Biznesu”), Daniel Paćkowski i Kamil Gemra z serwisu StockWatch.pl oraz szef jego zespołu analiz Paweł Bieniek. Szatę graficzną przygotowało studio DPG pod kierownictwem Marcina Góreckiego.
Pierwszy, pilotażowy numer „Stock Watch” ukaże się 23 czerwca br. w nakładzie 10 tys. egz. i trafi do abonentów portalu Stockwatch.pl oraz prezesów i dyrektorów największych spółek finansowych. Tytuł ma być wydawany regularnie od 18 sierpnia br., wtedy też pojawi się w sprzedaży w salonikach prasowych w cenie 4,99 zł. Poza tym magazyn będzie dystrybuowany w formie cyfrowej do użytkowników z baz mailingowych.
StockWatch.pl jest portalem giełdowym, założonym w 2007 roku. Jest partnerem relacji inwestorskich Giełdy Papierów Wartościowych i autoryzowaną przez KNF agencją rynku kapitałowego.
Dołącz do dyskusji: „Stock Watch” - nowy tygodnik biznesowy