SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sukces pierwszej edycji muzycznego show Polsatu

Polsat zakończył emisję pierwszej edycji show 'jak Oni śpiewają'. Program był hitem wiosennej ramówki kanału.

Finałowe emocje muzycznego show „jak Oni śpiewają”, który wygrała aktorka Agnieszka Włodarczyk, oglądało w sobotę w Polsacie prawie 5 mln widzów - wynika z danych AGB Nielsen Media Research.

Średnia oglądalność wszystkich odcinków „jak Oni śpiewają”  wyniosła 4,5 mln widzów (w grupie wszystkich widzów powyżej 4 roku życia z dostępem do telewizji). Udziały wyniosły 31,19%.

DataAMRAMR %SHR %
02-06-2007497755613,83%34,98%
26-05-2007370818610,31%30,51%
19-05-2007394977910,98%32,58%
12-05-2007472670313,14%32,99%
05-05-2007420465411,69%30,15%
28-04-2007424406311,80%32,48%
21-04-2007379814010,56%25,47%
14-04-2007413470811,49%29,81%
31-03-2007456568912,69%30,58%
24-03-2007459861312,78%28,50%
17-03-2007482480713,41%30,20%
10-03-2007503458013,99%31,43%
03-03-2007568961615,81%35,39%
średnia450726212,53%31,19%

Rekordowe były także wpływy z reklam i plansz sponsorskich. Polsat według danych cennikowych nie uwzględniających rabatów zarobił 32,4 mln zł. Największymi reklamodawcami byli: Nivea, która wydała 1,3 mln zł oraz Plus GSM - 0,98 mln zł.

TOP5 reklamodawcówWydatkiCzas
NIVEA1334190799
PLUS GSM978240674
ERA GSM567590328
REXONA503370377
RADIO ZET486425160

Program miał najwyższą oglądalność, biorąc pod uwagę średnią oglądalność stacji konkurencyjnych w tym paśmie czasowym. Drugie miejsce zajęła TVP1 emitująca filmy fabularne. Kanał śledziło 3,57 mln widzów, dało to stacji 24,67% udziału w rynku. Trzecie miejsce z widownią na poziomie 2,47 mln osób i 17,10% udziału w rynku (serial komediowy „Niania”, ”Kryminalni”, film fabularny) przypadło telewizji TVN. Czwartą lokatę zajęła Dwójka, publiczny kanał zainteresował swoją ofertą 1,71 mln widzów (11,84% udziału).


AMRAMR%SHR%
POLSAT450726212,53%31,19%
TVP135663089,91%24,67%
TVN24726246,87%17,10%
TVP217110924,76%11,84%

Show „jak Oni śpiewają” przyciągnął przed telewizory głównie kobiety, które stanowiły 61,7% widowni. Widownia była w wieku 30 – 34 i powyżej 40 roku życia, pochodziła ze wsi ale także średnich i dużych miast. W profilu widowni dominują widzowie o wykształceniu podstawowym.



AFFADH %
PłećMężczyźni7938,32%

Kobiety11961,68%
Wiek4 - 9593,64%

10 - 15957,48%

16 - 19583,62%

20 - 24474,17%

25 - 29625,20%

30 - 341037,84%

35 - 39946,19%

40 - 441026,90%

45 - 491149,19%

50 - 5412810,58%

55 - 5916111,22%

60+13323,97%
Wlk.miastaWieś10339,59%

< 50 tys.9823,56%

50-100 tys.11610,28%

100-200 tys.1068,53%

> 200 tys.8818,05%
ZawódTop management816,55%

Pracownicy szczebla średniego8810,64%

Pracownicy fizyczni i rolnicy9818,84%

Emeryci14036,51%

Inni7927,47%
WykształceniePodstawowe11050,20%

Średnie9828,95%

Wyższe909,72%

Inne7911,12%


"jak Oni śpiewają" to muzyczne show "na żywo" z rozmachem, w którym najpopularniejsze gwiazdy seriali stają oko w oko z największymi muzycznymi przebojami i ze sobą nawzajem. Program opiera się na brytyjskiej licencji „Soapstar Superstar”. Jesienią Polsat pokaże kolejną edycję formatu. Nie zmienią się prowadzący ani jury. Show ponownie wyprodukuje Rochstar, za reżyserię będzie odpowiadał Rinke Rooyens.

Dołącz do dyskusji: Sukces pierwszej edycji muzycznego show Polsatu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl