Sukces pierwszej edycji muzycznego show Polsatu
Polsat zakończył emisję pierwszej edycji show 'jak Oni śpiewają'. Program był hitem wiosennej ramówki kanału.
Finałowe emocje muzycznego show „jak Oni śpiewają”, który wygrała aktorka Agnieszka Włodarczyk, oglądało w sobotę w Polsacie prawie 5 mln widzów - wynika z danych AGB Nielsen Media Research.
Średnia oglądalność wszystkich odcinków „jak Oni śpiewają” wyniosła 4,5 mln widzów (w grupie wszystkich widzów powyżej 4 roku życia z dostępem do telewizji). Udziały wyniosły 31,19%.
Data | AMR | AMR % | SHR % |
02-06-2007 | 4977556 | 13,83% | 34,98% |
26-05-2007 | 3708186 | 10,31% | 30,51% |
19-05-2007 | 3949779 | 10,98% | 32,58% |
12-05-2007 | 4726703 | 13,14% | 32,99% |
05-05-2007 | 4204654 | 11,69% | 30,15% |
28-04-2007 | 4244063 | 11,80% | 32,48% |
21-04-2007 | 3798140 | 10,56% | 25,47% |
14-04-2007 | 4134708 | 11,49% | 29,81% |
31-03-2007 | 4565689 | 12,69% | 30,58% |
24-03-2007 | 4598613 | 12,78% | 28,50% |
17-03-2007 | 4824807 | 13,41% | 30,20% |
10-03-2007 | 5034580 | 13,99% | 31,43% |
03-03-2007 | 5689616 | 15,81% | 35,39% |
średnia | 4507262 | 12,53% | 31,19% |
Rekordowe były także wpływy z reklam i plansz sponsorskich. Polsat według danych cennikowych nie uwzględniających rabatów zarobił 32,4 mln zł. Największymi reklamodawcami byli: Nivea, która wydała 1,3 mln zł oraz Plus GSM - 0,98 mln zł.
TOP5 reklamodawców | Wydatki | Czas |
NIVEA | 1334190 | 799 |
PLUS GSM | 978240 | 674 |
ERA GSM | 567590 | 328 |
REXONA | 503370 | 377 |
RADIO ZET | 486425 | 160 |
Program miał najwyższą oglądalność, biorąc pod uwagę średnią oglądalność stacji konkurencyjnych w tym paśmie czasowym. Drugie miejsce zajęła TVP1 emitująca filmy fabularne. Kanał śledziło 3,57 mln widzów, dało to stacji 24,67% udziału w rynku. Trzecie miejsce z widownią na poziomie 2,47 mln osób i 17,10% udziału w rynku (serial komediowy „Niania”, ”Kryminalni”, film fabularny) przypadło telewizji TVN. Czwartą lokatę zajęła Dwójka, publiczny kanał zainteresował swoją ofertą 1,71 mln widzów (11,84% udziału).
AMR | AMR% | SHR% | |
POLSAT | 4507262 | 12,53% | 31,19% |
TVP1 | 3566308 | 9,91% | 24,67% |
TVN | 2472624 | 6,87% | 17,10% |
TVP2 | 1711092 | 4,76% | 11,84% |
Show „jak Oni śpiewają” przyciągnął przed telewizory głównie kobiety, które stanowiły 61,7% widowni. Widownia była w wieku 30 – 34 i powyżej 40 roku życia, pochodziła ze wsi ale także średnich i dużych miast. W profilu widowni dominują widzowie o wykształceniu podstawowym.
AFF | ADH % | ||
Płeć | Mężczyźni | 79 | 38,32% |
Kobiety | 119 | 61,68% | |
Wiek | 4 - 9 | 59 | 3,64% |
10 - 15 | 95 | 7,48% | |
16 - 19 | 58 | 3,62% | |
20 - 24 | 47 | 4,17% | |
25 - 29 | 62 | 5,20% | |
30 - 34 | 103 | 7,84% | |
35 - 39 | 94 | 6,19% | |
40 - 44 | 102 | 6,90% | |
45 - 49 | 114 | 9,19% | |
50 - 54 | 128 | 10,58% | |
55 - 59 | 161 | 11,22% | |
60+ | 133 | 23,97% | |
Wlk.miasta | Wieś | 103 | 39,59% |
< 50 tys. | 98 | 23,56% | |
50-100 tys. | 116 | 10,28% | |
100-200 tys. | 106 | 8,53% | |
> 200 tys. | 88 | 18,05% | |
Zawód | Top management | 81 | 6,55% |
Pracownicy szczebla średniego | 88 | 10,64% | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 98 | 18,84% | |
Emeryci | 140 | 36,51% | |
Inni | 79 | 27,47% | |
Wykształcenie | Podstawowe | 110 | 50,20% |
Średnie | 98 | 28,95% | |
Wyższe | 90 | 9,72% | |
Inne | 79 | 11,12% |
"jak Oni śpiewają" to muzyczne show "na żywo" z rozmachem, w którym najpopularniejsze gwiazdy seriali stają oko w oko z największymi muzycznymi przebojami i ze sobą nawzajem. Program opiera się na brytyjskiej licencji „Soapstar Superstar”. Jesienią Polsat pokaże kolejną edycję formatu. Nie zmienią się prowadzący ani jury. Show ponownie wyprodukuje Rochstar, za reżyserię będzie odpowiadał Rinke Rooyens.
Dołącz do dyskusji: Sukces pierwszej edycji muzycznego show Polsatu