Sukces telewizji Polsat
Wielki sukces akcji TV Polsat i Fundacji Polsat - "Mikołajkowy blok reklamowy"
Akcja "Mikołajkowy Blok Reklamowy" odbyła się 6 grudnia bieżącego roku i została zorganizowana przez Fundację Polsat i Telewizję Polsat. Akcja ta polegała na obejrzeniu przez jak największą ilość widzów bloku reklamowego punktualnie o godz 20:00 przed programem Bar.
Według danych AGB Polska " Mikołajkowy Blok Reklamowy" obejrzało prawie 4 mln. 500 tys. osób. Oznacza to, że Telewizja Polsat przekaże Fundacji Polsat około 550 tysięcy złotych. "Mikołajkowy Blok Reklamowy" trwał dokładnie 5 minut i 15 sekund.
Sponsorami akcji Mikołajkowy Blok Reklamowy byli : Lotto, Era Gsm, S.C.Johnson, Altana, Vichy, Duracell, Astor, Hoop, Vanish, Pop, Apap.
Dochód z tego bloku zostanie przekazany na rzecz akcji "Podaruj Dzieciom Słónce". W tym roku pieniądze zbierane były na zakup aparatury do diagnostyki chorób nowotworowych u dzieci.
Fundacja Polsat rozpoczęła działalność w styczniu 1997 roku. Celem Fundacji jest ratowanie zdrowia i życia dzieci. W ciągu 7 lat zebrano na ten cel 48,8 mln złotych. Do dziś Fundacja objęła opieką 3469 dzieci i udzieliła pomocy 564 szpitalom i ośrodkom, w których leczone i rehabilitowane są dzieci specjalnej troski.
Pierwsza akcja Fundacji Polsat "Podaruj Dzieciom Słońce" rozpoczęła się 31 sierpnia 1999 r. Celem akcji było zebranie środków finansowych na ratowanie zdrowia i życia dzieci. Kampania była wspólnym przedsięwzięciem Fundacji Polsat i firmy Procter & Gamble. Była to pierwsza w Polsce wspólna akcja organizacji charytatywnej i firmy komercyjnej przeprowadzona na tak wielką skalę. Od tej pory, co roku odbywają się kolejne takie akcje. Każdy, kto kupi produkty oznaczone słoneczkiem wspiera akcję Fundacji. Każdego roku pieniądze przeznaczone są na inny cel, teraz zbierane są na zakup aparatury do diagnostyki chorób nowotworowych u dzieci. Co roku w Polsce na nowotwory zapada około 1200 dzieci, jednak jak potwierdzają onkolodzy właśnie wczesne wykrycie choroby nowotworowej ma kluczowe znaczenie dla dziecka. A wykrycie nowotworu możliwe jest tylko dzięki specjalistycznej aparaturze. Akcja potrwa do końca grudnia 2004. Do tej pory zebrano 2,880 mln złotych.
Dołącz do dyskusji: Sukces telewizji Polsat