SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sukces TP

Telefon do Mamy zwycięzcą konkursu European SABRE Awards 2006.

Autorski projekt Telekomunikacji Polskiej "Telefon do Mamy" wygrał konkurs European SABRE Awards 2006 w kategorii działania prospołeczne. Jest też jedynym polskim projektem w przeglądzie działań odpowiedzialnych społecznie „The European MarketPleace on CSR 2006”. To przykład, że innowacyjny pomysł z Polski może być wzorem postępowania w biznesie dla europejskich koncernów.

„Telefon do mamy” to autorski projekt TP realizowany od października 2003 roku w ramach programu Telekomunikacja Polska Dzieciom. Polega na zakładaniu w szpitalach kolorowych i przyjaznych dzieciom aparatów telefonicznych, z których korzystają bezpłatnie, dzięki specjalnym kartom telefonicznym dostarczanym przez TP. Obecnie działa już 1054 telefonów w niemal każdym ze szpitalnych oddziałów dziecięcych w Polsce. Do tej pory dzieci wykorzystały ponad 320 000 darmowych kart telefonicznych i rozmawiały z bliskimi przez ponad 10 mln minut.

- Zwycięstwo „Telefonu do Mamy” w „European SABRE Awards 2006” i udział w „The European MarketPlace on CSR” jest dla nas ogromnym wyróżnieniem. Szereg wyróżnień dla tej akcji świadczy o tym, że nasze działania społeczne doceniają nie tylko dzieci, rodzice i lekarze, ale także najlepsi w Europie specjaliści zajmujący się Public Relations” - powiedział Marek Hancke, dyrektor Pionu Komunikacji Korporacyjnej TP.

SABRE Awards to jeden z najbardziej prestiżowych międzynarodowych konkursów branży PR. Organizowany jest przez The Holmes Group z Nowego Jorku. Europejska edycja konkursu, do której zgłaszane są projekty z całego kontynentu, była organizowana po raz drugi.

Z kolei „The European MarketPlace on CSR” jest organizowane przez CSR Europe, sieć organizacji promujących koncepcję odpowiedzialnego biznesu w Europie, zrzeszającą 60 wiodących korporacji międzynarodowych. Poprzez 18 partnerów narodowych w skład CSR Europe wchodzi kolejne 1400 firm. Organizacja powstała w 1995 jako inicjatywa Przewodniczącego Komisji Europejskiej Jacques Delors’a i liderów europejskiego biznesu.

„Telefon do Mamy” jest jedynym projektem z Polski, który zakwalifikował się na ten przegląd. Z Europy Środkowej i Wschodniej zakwalifikowały się jeszcze tylko dwa projekty, oba ze słowackich oddziałów międzynarodowych koncernów.

Dołącz do dyskusji: Sukces TP

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl