„Super TV” z największym spadkiem. „Tele Świat” na czele sprzedaży dwutygodników telewizyjnych
W maju br. liderem średniej sprzedaży ogółem w segmencie dwutygodników telewizyjnych był „Tele Świat”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Super TV”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w maju 2015 roku wyniosła 324 075 egz. Była ona o 4,48 proc. mniejsza, niż w analogicznym miesiącu 2014 roku.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”. W badanym okresie osiągnął on średni wynik na poziomie 187 822 egz., po spadku o 1,47 proc.
Na podium uplasował się jeszcze „Tele Max” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 147 229 egz., po spadku w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej o 13,68 proc.
Czwarte miejsce należało do „Super TV” (ten sam wydawca) z wynikiem w maju br. wynoszącym 127 677 egz. Wynik tego magazynu zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 19,22 proc.
Ostatnią lokatę w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem w maju 2015 roku na poziomie 46 868 egz. Magazyn ten w skali roku zanotował stratę wynoszącą 15,94 proc.
maj | ||||||
ZKDP | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Tele Świat | 479 946 | 324 075 | 324 075 | 527 376 | 339 265 | 339 265 |
TV14 | 290 956 | 187 822 | 187 822 | 319 913 | 190 628 | 190 628 |
Tele Max | 227 879 | 147 229 | 147 229 | 284 981 | 170 557 | 170 557 |
Super TV | 212 171 | 127 677 | 127 677 | 277 444 | 158 062 | 158 062 |
Ekran TV | 92 483 | 46 868 | 46 868 | 111 290 | 55 754 | 55 754 |
W maju 2015 roku w porównaniu do kwietnia 2015 roku wszystkie tytuły zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej w tym ujęciu stracił magazyn „Ekran TV” - było to 5,49 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2015 | |||||
ZKDP | maj | kwiecień | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Tele Świat | 479 946 | 324 075 | 324 075 | 499 925 | 337 363 | 337 363 |
TV14 | 290 956 | 187 822 | 187 822 | 304 923 | 190 657 | 190 657 |
Tele Max | 227 879 | 147 229 | 147 229 | 237 457 | 153 023 | 153 023 |
Super TV | 212 171 | 127 677 | 127 677 | 239 949 | 129 748 | 129 748 |
Ekran TV | 92 483 | 46 868 | 46 868 | 94 889 | 49 591 | 49 591 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Super TV” z największym spadkiem. „Tele Świat” na czele sprzedaży dwutygodników telewizyjnych