SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Świąteczna rozmowa Agaty Młynarskiej z Tuskami popularniejsza niż filmy (wideo)

Program „Agata Młynarska rozmawia” z udziałem premiera Donalda Tuska i jego żony Małgorzaty przyciągnął do TVP1 średnio 1,5 mln widzów. Był chętniej oglądany niż takie filmy jak m.in. „Potop”, „Madagaskar 2” czy „Święta Last Minute” emitowane w tym czasie przez inne stacje.

Rozmowę Agaty Młynarskiej z premierem i jego małżonką wyemitowano 25 grudnia br. o godz. 16.26. Trwający 25 minut program oglądało ponad 1,5 mln widzów, co dało TVP1 udział w rynku na poziomie 13,5 proc. i pozycję lidera w tym paśmie - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Na drugiej pozycji znalazła się stacja TVN, którą wybrało ponad 1,1 mln widzów. Kanał ten pokazywał wówczas końcówkę filmu „Potop” i początek „Madagaskaru 2”. Jeszcze gorsze wyniki osiągały filmy familijne emitowane w dwóch pozostałych dużych stacjach - „Święta Last Minute” w Polsacie obejrzało niemal 900 tys. widzów, natomiast film „102 dalmatyńczyki” w TVP2 - tylko nieco ponad 500 tys. widzów.

Inaczej sytuacja wyglądała w grupie komercyjnej 16-49: rozmowa Agaty Młynarskiej z małżeństwem Tusków zajęła dopiero trzecie miejsce. Lepsze wyniki w tej grupie odnotowały TVN i TVP2.


Agata Młynarska odwiedziła Małgorzatę i Donalda Tusków w ich mieszkaniu w Sopocie. Rozmawiała z nimi o ich wspólnym życiu, małżeństwie i dzieciach. Nie zabrakło intymnych pytań, np. o romans żony premiera. Donald Tusk mówił, że wiedziało o tym wiele osób w Gdańsku. Pytany o sytuację młodych Polaków stwierdził, że powinni czuć się rozczarowani, ponieważ jest to dla nich napędem.

- Dla naszego pokolenia postęp jest wyraźny, ludzie dwudziestoletni mają inny punkt odniesienia - powiedział premier. - Rozczarowanie jest mocnym napędem, szczególnie dla młodego człowieka. Ja uważam, że młodzi wręcz powinni być rozczarowani - dodał.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w czasie tegorocznych Świąt Bożego Narodzenia najchętniej oglądanymi stacjami telewizyjnymi były TVP1 i TVP2. Najwięcej widzów zgromadził „Teleexpress” (4,29 mln widzów), a hitem filmowym ponownie okazał się „Kevin sam w domu” (3,24 mln osób) (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Świąteczna rozmowa Agaty Młynarskiej z Tuskami popularniejsza niż filmy (wideo)

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Donbas
Don ma lepszy makijaż i lepsze światło niż niewierna żona.... ;)
0 0
odpowiedź
User
JP
Swietny Premier I czlowiek. Pomimo kryzysu swiatowego nasz kraj dobrze sie trzyma. Upadla ekonomia duzo, duzo bogatszych krajow. Z tego powinnismy sie cieszyc, pomagac, a nie podkladac klody- jak to robi PIS.
0 0
odpowiedź
User
JP
Swietny Premier I czlowiek. Pomimo kryzysu swiatowego nasz kraj dobrze sie trzyma. Upadla ekonomia duzo, duzo bogatszych krajow. Z tego powinnismy sie cieszyc, pomagac, a nie podkladac klody- jak to robi PIS.
0 0
odpowiedź