SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Święta należały do Telewizji Polsat - rekord TV4

Statystyczny Polak spędził średnio przed telewizorem 5 godzin i 58 minut, czyli o 7 minut dłużej niż w ubiegłym roku.

Według danych AGB Nielsen Media Research w Święta Bożego Narodzenia (25 i 26 grudnia 2005 r.) statystyczny Polak spędził średnio przed telewizorem 5 godzin i 58 minut, czyli o 7 minut dłużej niż w ubiegłym roku.

W pierwszej dziesiątce najchętniej oglądanych programów na pierwszym miejscu znalazła się telenowela „M jak miłość” z oglądalnością 8,35 mln widzów (udział stacji wyniósł 46,9proc.). Drugie miejsce zajął konkurs muzyczny „Szansa na sukces”, który oglądało 6,33 mln (udział stacji – 48 proc.), natomiast serial „Na dobre i na złe” uplasował się na trzecim miejscu z oglądalnością 6,32 mln widzów (udział stacji – 49 proc.). Na polski hit postawiła  telewizja TV4. Komedię "Sami swoi" na jej antenie oglądało w wigilijny wieczór ponad 2 mln widzów. - To historyczny rekord tej stacji - mówi Edyta Łyszkowska z AGB Nielsen Media Research. Do tej pory najbardziej oglądanymi pozycjami w TV4 były: film "Ślepa furia" (emitowany 2 stycznia 2005 r. był oglądany przez 1,438 mln widzów) oraz "Jak rozpętałem II wojnę światową" (15 września 2005 r. zebrał przed ekranami 1,3 mln widzów).

 

Opis

Stacja

Data

AMR

M JAK MILOSC

TVP2

26-12-2005

8 350 717

SZANSA NA SUKCES

TVP2

26-12-2005

6 327 046

NA DOBRE I NA ZLE

TVP2

25-12-2005

6 323 274

TELEEXPRESS

TVP1

25-12-2005

6 226 129

ZLOTOPOLSCY /TELENOWELA/

TVP2

26-12-2005

5 155 460

JAK ROZPETALEM II WOJNE SWIATOWA /KOM.POL./

Polsat

25-12-2005

4 807 602

JA CIE KOCHAM A TY SPISZ /KOM.USA/

TVP2

26-12-2005

4 783 535

FAMILIADA /TELETURNIEJ/

TVP2

26-12-2005

4 780 888

DOKTOR DOLITTLE /FILM KOM.USA/

Polsat

25-12-2005

4 762 471

WIADOMOSCI

TVP1

25-12-2005

4 469 904

Wśród wszystkich widzów oglądających telewizję najwięcej z nich przyciągnęła stacja TVP 2 – 23,6 proc. W porównaniu ze Świętami Bożego Narodzenia w 2004 roku nastąpił wzrost o 0,45 punktu procentowego.

Na drugim miejscu uplasowała się  TVP 1, która zanotowała znacznie słabszy wynik  w porównaniu do roku poprzedniego. “Jedynka” uzyskała 23,21 proc. - tracąc aż 2,14 punktu procentowego.

Za TVP1 uplasowała się Telewizja Polsat gromadząc 18,46% widzów. W  porównaniu do Świąt 2004 daje wzrost aż o 3,11 punktu procentowego.

Udział TVN wyniósł 14,79% (spadek o 0,68 punktu procentowego).

Porównanie udziałów stacji podczas Świąt Bożego Narodzenia w 2004 i 2005 roku

 

Stacje

25 - 26 grudnia 2004

25 - 26 grudnia 2005

TVP1

25,35%

23,21%

TVP2

23,19%

23,64%

Polsat

15,35%

18,46%

TVN

15,47%

14,79%

TVN7

1,68%

1,46%

TV4

3,55%

2,64%

TVP3

4,68%

5,62%

PULS

0,27%

0,45%

Tele5

0,25%

0,24%

Porównanie udziałów stacji w okresie 24-26.12 w 2004 i 2005 roku

Udział w rynku w grupie 4+

 

Stacja24 - 26 grudnia 2004Stacja24 - 26 grudnia 2005
TVP125,67%TVP223,31%
TVP223,19%TVP123,24%
Polsat16,81%Polsat18,64%
TVN13,90%TVN14,53%
TVP34,46%TVP35,36%
TV43,05%TV43,08%
TVN71,53%TVN71,34%
TVPolonia1,44%TVPolonia0,91%
TVN240,89%TVN240,62%
CN/TCM0,56%CN/TCM0,56%
Jetix/FoxKids0,53%Eurosport0,51%
VIVA0,49%MiniMini0,43%
Polsat2_info0,36%Polsat2_info0,42%
Canal_Plus0,31%VIVA0,38%
Discovery0,30%TN/TVPULS0,38%

Udział w rynku w grupie 16-49

 

Stacja24 - 26 grudnia 2004Stacja24 - 26 grudnia 2005
TVP124,14%TVP122,23%
TVP219,89%TVP221,14%
Polsat19,26%Polsat21,05%
TVN15,73%TVN16,32%
TVP33,89%TVP34,15%
TV43,55%TV43,20%
TVN71,75%TVN71,42%
TVPolonia1,20%TVPolonia0,61%
TVN241,04%Eurosport0,56%
VIVA0,53%TVN240,53%
CN/TCM0,49%VIVA0,49%
Canal_Plus0,46%TVN Turbo0,44%
Jetix/FoxKids0,40%CN/TCM0,44%
Polsat2_info0,35%Polsat2_info0,38%
Eurosport0,34%Ale Kino0,35%

Dołącz do dyskusji: Święta należały do Telewizji Polsat - rekord TV4

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl