„Święty” Krzysztof reklamuje OC/AC w mBanku (wideo)
Ruszyła kampania reklamowaa ubezpieczeń OC/AC oferowanych przez mBank. Akcję przygotowały firmy Ambasada Brand Communication i MPG.
Głównym bohaterem nowej kampanii OC/AC w mBanku jest mężczyzna wyglądający jak Święty Krzysztof, patron kierowców. W reklamie przekonuje on, że mBank oferuje najtańsze ubezpieczenia komunikacyjne, a jeśli znajdzie się korzystniejszą ofertę – bank zwraca różnicę w cenach. Pod koniec spotu okazuje się, że bohater jest świętym tylko na pokaz.
Kampania opiera się na charakterystycznych dla komunikacji marketingowej mBanku abstrakcyjnym humorze i oraz końcówce demaskującej reklamę jako taką. W ostatnich latach w reklamach oferowanego przez bank OC/AC występowali drwale (zobacz jeden ze spotów z ich udziałem).
Akcję na zlecenie mBanku przygotowały należąca do Grupy Czteryczwarte agencja reklamowa Ambasada Brand Communication (kreacja) oraz dom mediowy MPG (planowanie i zakup mediów).
Dołącz do dyskusji: „Święty” Krzysztof reklamuje OC/AC w mBanku (wideo)