Synchroniczny balet w basenie prezentuje możliwości samochodów Audi (wideo)
Koncern motoryzacyjny Audi w swojej najnowszej kampanii telewizyjnej zamienił asfalt ulicy na basen. By zaprezentować możliwości modeli Audi A1 i Audi A7 w spocie pokazano synchroniczny balet obu aut w wodzie. Za kreację reklam odpowiada agencja BBH London.
Reklamą tą Audi prezentuje z jednej strony nie tylko osiągi promowanych modeli, z drugiej zaś chce zwrócić uwagę, że w przypadku samochodu jego rozmiar nie jest wszystkim, jeśli chodzi o wybór nowego auta.
Film pokazuje, że mniejsze kompaktowe modele mogą być bardziej zwrotne niż ich większe odpowiedniki.
Reklama zadebiutowała przy transmisji meczu z udziałem Tottenham Hotspur, którego marka Audi jest sponsorem. Wkrótce ma pojawić się też w serwisach VOD oraz w kinach.
Za jej kreację odpowiada agencja BBH London.
Dołącz do dyskusji: Synchroniczny balet w basenie prezentuje możliwości samochodów Audi (wideo)