Szalona podróż na ferie w reklamie Plusa na Kartę (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa Plusa (Polkomtel), wspierająca ofertę dla klientów na kartę. Działania przygotowały Scholz & Friends, Vizeum oraz TFP.
Bohaterami nowego spotu reklamowego Plusa są dwie rodziny, które wybierają się na ferie pociągiem. Córka rodziny Niepraktycznych przed wejściem do pociągu orientuje się, że w smartfonie nie ma dostępu do internetu. Z poradą przychodzą Praktyczni - internet w telefonie najszybciej dostać, wybierając Plusa na Kartę.
Kreacją kampanii zajęła się agencja Scholz&Friends Warszawa. Spot wyreżyserował Bartek Prokopowicz, realizacją zajął się dom produkcyjny TFP. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.
W pierwszych trzech kwartałach ub.r. grupa Cyfrowy Polsat osiągnęła 8,61 mld zł przychodów sprzedażowych i 802,7 mln zł zysku netto. Na koniec września ub.r. miała sprzedanych 17,27 mln jednostkowych usług (RGU), co wobec 16,85 mln rok wcześniej daje wzrost o 2,5 proc.
W segmencie abonamentowym sprzedaż zwiększyła się o 3,8 proc. do 14,59 mln RGU, a w pionie prepaidowym zmalała o 4,1 proc. do 2,68 mln. Do grupy należą przede wszystkim Cyfrowy Polsat, Telewizja Polsat, Polkomtel oraz przejęte w ostatnich latach Netia i Eleven Sports.
Metryczka kampanii:
1. Nazwa reklamy: „Ferie" Plus na Kartę
2. Klient: Polkomtel Sp. z o.o.
3. Agencja: Scholz & Friends
4. Reżyser: Bartek Prokopowicz
5. Scenariusz: Piotr Jakubowski, Michał Konert
6. Producent: Ryszard Kłosowski
7. Dom Produkcyjny: TFP Sp. z o.o.
8. Dom mediowy: Vizeum
9. Media: TV, AdScreeny, online
Dołącz do dyskusji: Szalona podróż na ferie w reklamie Plusa na Kartę (wideo)