SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Szalona podróż na ferie w reklamie Plusa na Kartę (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa Plusa (Polkomtel), wspierająca ofertę dla klientów na kartę. Działania przygotowały Scholz & Friends, Vizeum oraz TFP.

Bohaterami nowego spotu reklamowego Plusa są dwie rodziny, które wybierają się na ferie pociągiem. Córka rodziny Niepraktycznych przed wejściem do pociągu orientuje się, że w smartfonie nie ma dostępu do internetu. Z poradą przychodzą Praktyczni - internet w telefonie najszybciej dostać, wybierając Plusa na Kartę.

Kreacją kampanii zajęła się agencja Scholz&Friends Warszawa. Spot wyreżyserował Bartek Prokopowicz, realizacją zajął się dom produkcyjny TFP. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.

W pierwszych trzech kwartałach ub.r. grupa Cyfrowy Polsat osiągnęła 8,61 mld zł przychodów sprzedażowych i 802,7 mln zł zysku netto. Na koniec września ub.r. miała sprzedanych 17,27 mln jednostkowych usług (RGU), co wobec 16,85 mln rok wcześniej daje wzrost o 2,5 proc.

W segmencie abonamentowym sprzedaż zwiększyła się o 3,8 proc. do 14,59 mln RGU, a w pionie prepaidowym zmalała o 4,1 proc. do 2,68 mln. Do grupy należą przede wszystkim Cyfrowy Polsat, Telewizja Polsat, Polkomtel oraz przejęte w ostatnich latach Netia i Eleven Sports.


Metryczka kampanii:
1.       Nazwa reklamy: „Ferie" Plus na Kartę
2.       Klient: Polkomtel Sp. z o.o.
3.       Agencja: Scholz & Friends
4.       Reżyser: Bartek Prokopowicz
5.       Scenariusz: Piotr Jakubowski, Michał Konert
6.       Producent: Ryszard Kłosowski
7.       Dom Produkcyjny: TFP Sp. z o.o.
8.       Dom mediowy: Vizeum
9.       Media: TV, AdScreeny, online

Dołącz do dyskusji: Szalona podróż na ferie w reklamie Plusa na Kartę (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl