Sześć nowych osób w Grupie Ogilvy Polska
Pracę w agencjach z Grupy Ogilvy Polska rozpoczęło sześć osób. Są to Bartłomiej Kowalski, Bartek Klimaszewski, Natalia Kocur, Łukasz Worobiej, Anna Nawrocka i Joanna Bujnowska.
Bartłomiej Kowalski dołączył do agencji Ogilvy Action na początku czerwca, obejmując stanowisko dyrektora kreatywnego. Poprzednio pełnił taką funkcję w Wunderman Polska, a wcześniej był związany z agencjami Gruppa66 Ogilvy, McCann Erickson Poland i JWT Poland. Natomiast pracę w Gruppie66 Ogilvy jako senior copywriter rozpoczął Bartek Klimaszewski. Wcześniej był związany z Young&Rubicam Brands, Lowe GGK oraz DDB.
Z kolei do agencji Ogilvy Interactive dołączyły Anna Nawrocka – jako traffic manager – i Joanna Bujnowska – jako account executive. Nawrocka przez ostatnie dwa lata pracowała w Platformie Mediowej Point Group, a wcześniej przez dziewięć lat – w Polskiej Telefonii Cyfrowej. Natomiast Bujnowska była ostatnio związana z agencją interaktywną Hypermedia, w której również pełniła funkcję account executive.
Jednocześnie w agencji Ogilvy Brand Consulting Łukasz Worobiej objął stanowisko junior strategic plannera. Poprzednio przez ponad rok pełnił taką funkcję w G7, a wcześniej był związany z agencją Brain. Natomiast Natalia Kocur dołączyła do Ogilvy Brand Consulting jako strategic planner. Ostatnio zajmowała takie stanowisko w Euro RSCG, a wcześniej była związana z DDB i Brand Nature Access.
Dołącz do dyskusji: Sześć nowych osób w Grupie Ogilvy Polska