„Szósty Zmysł” Agory znika z rynku
Po ukazaniu się dwóch numerów kwartalnika o zjawiskach paranormalnych „Szósty Zmysł” Agora zdecydowała o zawieszeniu wydawania tego pisma - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
- Przyczyną podjęcia tej decyzji były słabsze od oczekiwanych wyniki sprzedaży tytułu - mówi Wirtualnemedia.pl Luiza Arament z biura prasowego Agory. Jednak żadnych danych o sprzedaży nie ujawnia.
„Szósty Zmysł” poświęcony był zjawiskom paranormalnym i parapsychologicznym. Hasło kwartalnika brzmiało: „Zobaczyć niewidzialne, poznać nieznane”. Pierwszy numer ukazał się w nakładzie 100 tys. egz. na początku kwietnia br. (więcej na ten temat). Drugi trafił do sprzedaży 24 lipca br. Oba kosztowały po 8,99 zł
Pismo przygotowywane było przez zespół czasopism Agory, a jego redaktor naczelną była Ilona Szajkowska, wydawca czasopism spółki. Luiza Arament zapewnia, że w związku z zawieszeniem wydawania „Szóstego Zmysłu” w firmie nie było zwolnień.
„Szósty Zmysł” to już trzeci z magazynów Agory wprowadzonych w 2012 roku na rynek, który po kilku wydaniach przestaje się ukazywać. Latem, także po dwóch numerach, Agora zawiesiła wydawanie kwartalnika „Filmowy. Magazyn do czytania”, który debiutował pod koniec marca br. Z kolei w październiku br. zapadła decyzja o zamknięciu wprowadzonego do sprzedaży w kwietniu br. miesięcznika dla kobiet „Happy1”. Ukazało się łącznie siedem wydań (poznaj szczegóły).
Ostatnio Agora zdecydowała też o zawieszeniu wydawania dwóch tygodników ogłoszeniowych wydawanych przez spółkę zależną Trader (więcej na ten temat).
>>> Agora: 8,7 mln zł straty netto w III kw.'12
Dołącz do dyskusji: „Szósty Zmysł” Agory znika z rynku