„Tele Tydzień” sprzedaje już tylko 766 tys. egz. Ranking tygodników telewizyjnych
W sierpniu 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciły „Teleprogramy”. Zyskał jedynie „Kurier TV”.
Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w sierpniu 2014 roku uplasowała się na poziomie 765 786 egz., co oznacza spadek względem sierpnia 2013 roku o 6,32 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 5,34 proc. i ustabilizowała się na poziomie 335 530 egz.
Na podium uplasował się jeszcze „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 172 064 egz., po wzroście o 14,50 proc. - jedynym w zestawieniu.
Z kolei największy spadek odnotował magazyn „Teleprogramy” (Teleprogramy), który w zestawieniu uplasował się na ostatnim, piątym miejscu. Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 11,87 proc. i wyniosła 25 489 egz.
Wirtualnemedia.pl | sierpień | |||||
ZKDP | 2014 | 2013 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień | 1 008 694 | 768 211 | 765 786 | 1 058 526 | 819 208 | 817 408 |
To & Owo | 494 986 | 335 530 | 335 530 | 511 185 | 354 444 | 354 444 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV | 253 709 | 172 064 | 172 064 | 229 979 | 150 274 | 150 274 |
Program TV | 202 108 | 119 170 | 97 303 | 208 474 | 127 284 | 102 131 |
Teleprogramy | 59 620 | 25 489 | 25 489 | 63 530 | 28 923 | 28 923 |
W sierpniu 2014 roku w porównaniu do lipca 2014 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych (o 2,07 proc.) pochwalić się mógł „Program TV” (Oficyna Wydawnicza „Press - Media”). Z kolei najwięcej straciły „Teleprogramy” - było to 2,90 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2014 | |||||
ZKDP | sierpień | lipiec | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień | 1 008 694 | 768 211 | 765 786 | 1 075 405 | 785 163 | 783 263 |
To & Owo | 494 986 | 335 530 | 335 530 | 519 134 | 332 565 | 332 565 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV | 253 709 | 172 064 | 172 064 | 267 934 | 169 613 | 169 613 |
Program TV | 202 108 | 119 170 | 97 303 | 206 433 | 117 589 | 95 327 |
Teleprogramy | 59 620 | 25 489 | 25 489 | 64 450 | 26 250 | 26 250 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Tele Tydzień” sprzedaje już tylko 766 tys. egz. Ranking tygodników telewizyjnych