SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVP rozpoczyna współpracę z serwisem Rakuten TV

Biuro Reklamy TVP i Rakuten TV rozpoczynają współpracę w obszarze sprzedaży reklam przy treściach wideo na platformie streamingowej, łączącej usługi TVOD, AVOD oraz kanały FAST. Umowa brokerska obejmuje sprzedaż czasu reklamowego w środowisku AVOD/FAST.

Rakuten TV to serwis streamingowy działający w wielu krajach Europy, łączący usługi TVOD (transakcyjne wideo na życzenie), AVoD (darmowe wideo na żądanie z reklamami) oraz kanały FAST (darmowe, dostępne w streamingu z reklamami). Rakuten TV dostępny jest w 43 krajach europejskich i obecnie, za pośrednictwem  preinstalowanych aplikacji na urządzeniach Smart TV, dociera do ponad 150 milionów gospodarstw domowych w Europie.

Jakie treści w ofercie Rakuten TV?

Oferta wspierana reklamami obejmuje usługi AVOD i FAST. Usługa AVOD dostarcza użytkownikom setki tytułów dostępnych na życzenie, obejmując filmy, dokumenty i seriale zarówno z Hollywood, jak i lokalnych studiów, a także katalog z oryginalnymi treściami. Wśród nich polski widz może sięgnąć m.in. po tytuły takie jak: ,,Urodzeni Mordercy”, „Miłość i inne używki”, „Dawno temu w Ameryce” czy ,,Birdman”.

Usługa FAST składa się z wielu kanałów, w tym 100 własnych i obsługiwanych w całej Europie, obejmując bezpłatne kanały linearne globalnych sieci, głównie europejskich nadawców i grupy medialne, oraz kanały tematyczne platformy. Także w Polsce, Rakuten TV uruchomiło własny, kanał filmowy Top Movies Polska, będący jednocześnie pierwszym na rynku w pełni zlokalizowanym kanałem filmowym FAST.

W ofercie platformy w języku polskim są także: Bigtime (różne filmy), Grjngo (westerny), Moconomy (dokumenty o gospodarce). Za pośrednictwem Rakuten TV można oglądać także szereg stacji w innych językach. Są wśród nich niedawno uruchomiony CNN FAST, Euronews, Fashion TV, FIFA+, DAZN Womens Football, DAZN Combat, Travelxp (wersja anglojęzyczna, HD), Clubbing TV czy oferowany kiedyś przez Canal+ w Polsce kanał Trace Urban.

Rakuten TV zapowiada współpracę treściową

Przedstawicielka Rakuten TV zdradza, że współpraca nie będzie dotyczyła tylko reklam. – Nawiązanie współpracy z TVP to jeszcze mocniejsze umocowanie pozycji Rakuten TV na polskim rynku. Ważnym aspektem naszych działań będzie nie tylko współpraca na polu reklamowym, ale też contentowym. Ta współpraca podkreśla cel Rakuten TV, jakim jest dalsza poprawa jakości i rozwój oferty AVOD/FAST Rakuten TV w Polsce, oraz szersze ambicje dystrybucyjne – mówi Anna Michałowska, Head of Content & Marketing Country Managers w Rakuten TV.  

Wszystkie kanały TVP są dostępne w serwisach streamingowych TVP VOD, TVP GO i poprzez stronę vod.tvp.pl. Wiele stacji TVP oferują również inne platformy. Ostatnio Canal+ online rozszerzył ofertę m.in. o kanały wirtualne nadawcy publicznego, takie jak TVP ABC 2, TVP Historia 2, TVP Kultura 2. Seriale „Ranczo” czy „Rodzinka.pl” można oglądać także w Netfliksie.  

–  Współpraca z Rakuten TV jest dla nas uzupełnieniem oferty digital, która już dziś cechowała się najwyższą na rynku jakością treści. Razem z naszym nowym partnerem chcemy umożliwiać markom reklamę przy wyjątkowych treściach wyprodukowanych profesjonalnie i podanych na największym domowym ekranie. Dla brandów z jakimi pracujemy ważne będzie też rozwinięcie oferty o kanały FAST, w których Rakuten TV w Polsce był prekursorem – mówi Marcin Gudowicz, dyrektor Biura Reklamy TVP.

 

Dołącz do dyskusji: TVP rozpoczyna współpracę z serwisem Rakuten TV

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nikola
Życzę powodzenia
7 8
odpowiedź
User
Tubylec
Salomonowa transakcja?
4 2
odpowiedź
User
ewd32e
skąd neotvp w likwidacji ma na to pieniądze ??
4 2
odpowiedź