Telewizja Polska zebrała 660 tys. zł z akcji „Reklama Dzieciom”
Dochód z 24. akcji „Reklama Dzieciom”, czyli emisji w TVP1 specjalnego bloku reklamowego w pierwszy dzień Świąt Bożego Narodzenia wyniósł 660 tys. zł. Pieniądze trafią do ponad 40 beneficjentów.
W ramach corocznej akcji „Reklama Dzieciom” Telewizja Polska jak zwykle 25 grudnia wyemitowała zaraz po głównym wydaniu „Wiadomości” specjalny blok reklamowy. Swoje spoty pokazali w nim tacy reklamodawcy, jak Lotte Wedel, Tesco Polska, Volkswagen Group Polska, Jeronimo Martins, PGE Polska Grupa Energetyczna, Orange Polska.
Cena 30-sekundowego spotu według cennika wynosiła 100 tys. zł netto (bez rabatów). Blok reklamowy obejrzało 3,3 mln widzów. Dochód z emisji tego bloku wyniósł 660 tys. zł. W tym roku pieniądze zostaną przekazane na terapię dla ponad 2000 chorych dzieci z ponad 40 organizacji i placówek.
Dofinansowanie przeznaczono na: realizację programów terapeutycznych dla dzieci i młodzieży (dogoterapia, hipoterapia, arteterapia, hydroterapia), wyposażenie sal rehabilitacyjno-terapeutycznych (sale do terapii integracji sensorycznej, sale doświadczania świata), zakup sprzętu umożliwiającego przeprowadzenie terapii różnego rodzaju oraz organizację turnusów rehabilitacyjnych dla dzieci i młodzieży z różnymi niepełnosprawnościami. Pieniądze trafią, m.in. do stowarzyszeń, fundacji, specjalnych ośrodków wychowawczych i zespołów szkół specjalnych.
Dołącz do dyskusji: Telewizja Polska zebrała 660 tys. zł z akcji „Reklama Dzieciom”