SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„The New York Times” z rosnącymi przychodami i liczbą użytkowników, wpływy z reklam internetowych w dół o 6 proc.

W I kwartale 2018 roku spółka The New York Times Company dodała 139 tysięcy subskrybentów cyfrowej wersji „New York Timesa”, a liczba płacących czytelników w internecie osiągnęła 2,8 miliona. Wpływy wydawcy z segmentu reklamy online zmalały o 6 proc., pomimo tego przychody wydawnictwa okazały się wyższe niż rok wcześniej.

W I kwartale br. spółka The New York Times Company zanotowała wzrost cyfrowych subskrybentów dziennika „NYT” o 139 tys., co oznacza o 25,5 proc. więcej odbiorców płacących za treści online niż rok wcześniej. W sumie liczba użytkowników posiadających abonament internetowy osiągnęła poziom 2,8 mln.

W raportowanym okresie przychody wydawcy wzrosły rok do roku o 3,8 proc. do kwoty 414 mln dol., a do 260 mln (wzrost o 7,5 proc.) zwiększyły się przychody pochodzące z płatnych subskrypcji. Podawany przez spółkę zysk operacyjny osiągnął 55,5 mln, więcej rok do roku o 10 proc.

W I kwartale br. NYT zanotował 6-proc. spadek przychodów pochodzących z segmentu reklamy cyfrowej. W podawanym okresie przychody z tego źródła osiągnęły 46,7 mln dol., co stanowi 37 proc. wszystkich wpływów reklamowych wydawcy.

Mark Thompson, dyrektor wykonawczy The New York Times Company w komunikacie zapowiedział, że przychody z reklamy online mogą wykazać tendencję spadkową także w II kwartale br., zaś na ścieżkę wzrostu to źródło finansowania spółki powinno powrócić w II połowie br.

Dołącz do dyskusji: „The New York Times” z rosnącymi przychodami i liczbą użytkowników, wpływy z reklam internetowych w dół o 6 proc.

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl