TLC do góry o 260 proc., BBC Lifestyle traci
W marcu br. liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych była trzeci miesiąc z rzędu stacja TLC, notując bardzo duży wzrost udziału. Udało jej się wyprzedzić TVN Style i TVN Turbo. Najwięcej stracił z kolei kanał BBC Lifestyle.
TLC zanotował w marcu br. 0,38 proc. udziału. Było to o 257,5 proc. więcej niż rok wcześniej, gdy stacja ta nazywała się Discovery Travel & Living. Kanał ten pochwalić się może największym wzrostem w rankingu, który pozwolił mu awansować z pozycji siódmej na pierwszą. Na drugim miejscu utrzymała się kierowana do mężczyzn stacja TVN Turbo, której udział wyniósł 0,37 proc. po wzroście o 0,6 proc. Na trzecią pozycję z pierwszej spadł z kolei kobiecy kanał TVN Style. Jego udział zmalał o 12,8 proc. do 0,35 proc.
Wzrost o 54,4 proc. odnotował plasujący się na czwartym miejscu Polsat Cafe, który miał 0,19 proc. udziału. Najwięcej stracił natomiast zajmujący ósmą lokatę (rok wcześniej szóstą) kanał BBC Lifestyle, który w lutym br. zniknął z Cyfrowego Polsatu, a został włączony do mającej znacznie mniej abonentów platformy N. Stacja ta zanotowała spadek udziału o 71 proc. do 0,03 proc.
marzec | Wszyscy 4+ | |||
2010 | 2011 | |||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
TLC | 6 758 | 0,106 | 24 581 | 0,379 |
TVN Turbo | 23 050 | 0,363 | 23 626 | 0,365 |
TVN Style | 25 346 | 0,399 | 22 565 | 0,348 |
Polsat Cafe | 7 932 | 0,125 | 12 516 | 0,193 |
Polsat Play | 9 495 | 0,149 | 12 466 | 0,192 |
kuchnia.tv | 5 812 | 0,092 | 5 329 | 0,082 |
Club TV | 8 606 | 0,135 | 5 066 | 0,078 |
BBC Lifestyle | 6 779 | 0,107 | 2 024 | 0,031 |
Domo | 1 625 | 0,026 | 1 321 | 0,020 |
Fashion | 1 766 | 0,028 | 750 | 0,012 |
W grupie wiekowej 16-49 liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w marcu br. pozostał kanał TVN Turbo. W zeszłym miesiącu miał 0,60 proc. udziału i zanotował spadek o 3,5 proc. Na drugie miejsce awansowała stacja TLC, po wzroście o 293,2 proc. Jej udział wyniósł 0,52 proc. Na podium znalazła się też telewizja TVN Style – jej udział spadł o 8,8 proc. do 0,48 proc. Największy spadek - tak jak w grupie 4+ - zanotował kanał BBC Lifestyle. Wynik tej telewizji zmalał o 72,9 proc. do 0,04 proc.
marzec | wszyscy 16-49 | |||
2010 | 2011 | |||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
TVN Turbo | 16 700 | 0,623 | 16 050 | 0,601 |
TLC | 3 578 | 0,133 | 13 983 | 0,523 |
TVN Style | 13 960 | 0,521 | 12 702 | 0,475 |
Polsat Play | 5 158 | 0,192 | 6 898 | 0,258 |
Polsat Cafe | 3 976 | 0,148 | 6 499 | 0,243 |
kuchnia.tv | 2 461 | 0,092 | 2 743 | 0,103 |
Club TV | 4 091 | 0,153 | 2 220 | 0,083 |
BBC Lifestyle | 3 466 | 0,129 | 922 | 0,035 |
Domo | 1 056 | 0,039 | 803 | 0,030 |
Fashion | 454 | 0,017 | 286 | 0,011 |
Najpopularniejszym programem na antenie TLC w marcu br. był jeden z odcinków cyklu “Wstydliwe choroby”, który obejrzało ponad 160 tys. widzów.
Raport top programów | ||
TLC | wszyscy 4+ | |
Program | AMR | SHR % |
WSTYDLIWE CHOROBY /SER.DOK.W.BRYT./ | 163 776 | 1,930 |
KREPUJACE UTRAPIENIA NASTOLATKOW | 134 225 | 0,983 |
SLODKI BIZNES /SER.DOK.USA/ | 125 722 | 0,802 |
W SZPONACH NALOGU /SER.DOK.USA/ | 115 949 | 0,823 |
MISTRZ KUCHNI GORDON RAMSAY /SER.DOK.USA/ | 110 195 | 0,737 |
DOKTOR G - LEKARZ SADOWY /SER.DOK./ | 109 574 | 1,258 |
NASTOLATKI XXL /SER.DOK.ANG./ | 101 588 | 0,734 |
CZTERY ZONY I MAZ /SER.DOK.W.BRYT./ | 100 450 | 1,092 |
KOBIETY KTORE NIOSLY SMIERC /FILM DOK. / | 100 114 | 1,099 |
MROCZNE SEKRETY MALZENSKIE /SER.DOK.USA/ | 98 981 | 0,678 |
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości At Media.
Dołącz do dyskusji: TLC do góry o 260 proc., BBC Lifestyle traci