SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TLC do góry o 260 proc., BBC Lifestyle traci

W marcu br. liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych była trzeci miesiąc z rzędu stacja TLC, notując bardzo duży wzrost udziału. Udało jej się wyprzedzić TVN Style i TVN Turbo. Najwięcej stracił z kolei kanał BBC Lifestyle.

TLC zanotował w marcu br. 0,38 proc. udziału. Było to o 257,5 proc. więcej niż rok wcześniej, gdy stacja ta nazywała się Discovery Travel & Living. Kanał ten pochwalić się może największym wzrostem w rankingu, który pozwolił mu awansować z pozycji siódmej na pierwszą. Na drugim miejscu utrzymała się kierowana do mężczyzn stacja TVN Turbo, której udział wyniósł 0,37 proc. po wzroście o 0,6 proc. Na trzecią pozycję z pierwszej spadł z kolei kobiecy kanał TVN Style. Jego udział zmalał o 12,8 proc. do 0,35 proc.

Wzrost o 54,4 proc. odnotował plasujący się na czwartym miejscu Polsat Cafe, który miał 0,19 proc. udziału. Najwięcej stracił natomiast zajmujący ósmą lokatę (rok wcześniej szóstą) kanał BBC Lifestyle, który w lutym br. zniknął z Cyfrowego Polsatu, a został włączony do mającej znacznie mniej abonentów platformy N. Stacja ta zanotowała spadek udziału o 71 proc. do 0,03 proc.

marzecWszyscy 4+
20102011
StacjaAMRSHR %AMRSHR %
TLC6 7580,10624 5810,379
TVN Turbo23 0500,36323 6260,365
TVN Style25 3460,39922 5650,348
Polsat Cafe7 9320,12512 5160,193
Polsat Play9 4950,14912 4660,192
kuchnia.tv5 8120,0925 3290,082
Club TV8 6060,1355 0660,078
BBC Lifestyle6 7790,1072 0240,031
Domo1 6250,0261 3210,020
Fashion1 7660,0287500,012


W grupie wiekowej 16-49 liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w marcu br. pozostał kanał TVN Turbo. W zeszłym miesiącu miał 0,60 proc. udziału i zanotował spadek o 3,5 proc. Na drugie miejsce awansowała stacja TLC, po wzroście o 293,2 proc. Jej udział wyniósł 0,52 proc. Na podium znalazła się też telewizja TVN Style – jej udział spadł o 8,8 proc. do 0,48 proc. Największy spadek - tak jak w grupie 4+ - zanotował kanał BBC Lifestyle. Wynik tej telewizji zmalał o 72,9 proc. do 0,04 proc. 

marzecwszyscy 16-49
20102011
StacjaAMRSHR %AMR SHR % 
TVN Turbo16 7000,62316 0500,601
TLC3 5780,13313 9830,523
TVN Style13 9600,52112 7020,475
Polsat Play5 1580,1926 8980,258
Polsat Cafe3 9760,1486 4990,243
kuchnia.tv2 4610,0922 7430,103
Club TV 4 0910,1532 2200,083
BBC Lifestyle3 4660,1299220,035
Domo1 0560,0398030,030
Fashion4540,0172860,011


Najpopularniejszym programem na antenie TLC w marcu br. był jeden z odcinków cyklu “Wstydliwe choroby”, który obejrzało ponad 160 tys. widzów.

Raport top programów
TLCwszyscy 4+
ProgramAMRSHR %
WSTYDLIWE CHOROBY /SER.DOK.W.BRYT./163 7761,930
KREPUJACE UTRAPIENIA NASTOLATKOW 134 2250,983
SLODKI BIZNES /SER.DOK.USA/125 7220,802
W SZPONACH NALOGU /SER.DOK.USA/115 9490,823
MISTRZ KUCHNI GORDON RAMSAY /SER.DOK.USA/110 1950,737
DOKTOR G - LEKARZ SADOWY /SER.DOK./109 5741,258
NASTOLATKI XXL /SER.DOK.ANG./101 5880,734
CZTERY ZONY I MAZ /SER.DOK.W.BRYT./100 4501,092
KOBIETY KTORE NIOSLY SMIERC /FILM DOK. /100 1141,099
MROCZNE SEKRETY MALZENSKIE /SER.DOK.USA/98 9810,678

 


 Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości At Media.

Dołącz do dyskusji: TLC do góry o 260 proc., BBC Lifestyle traci

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pradziadek
Cieszy mnie spadek BBCLifestyle. Wszystkie kanały BBC zanotowały bardzo duże spadki oglądalności po usunięciu z Cyfrowego Polsatu. Teraz już "dumni" anglicy wiedzą kto rozdaje medialne karty w polszy.
odpowiedź
User
Ana
nie mam Polsatu i na niego sram. z chęcią bym BBC Lifestyle oglądała, ale go nie ma w ofercie mojej kablówki. szkoda
odpowiedź
User
Agata
Czyli nie masz Ano Polsatu, masz hujową kablówkę i często srasz. Rzeczywiście nie najlepiej u Ciebie kobieto!
odpowiedź