"Tłusty Czwartek"
Ogólnopolski pakiet "Metra" i "Gazety Wyborczej"
23 maja 2005 dziennik "Metro" i "Gazeta Wyborcza" wprowadzają wspólny pakiet reklamowy obejmujący czwartkowe ogólnopolskie wydania obu dzienników pn. "Tłusty czwartek".
Pakiet "Tłusty czwartek" to możliwość reklamy w dwóch wyskonakładowych dziennikach o zasięgu ogólnopolskim i dotarcie do czytelników obu tytułów. Przy zakupie pakietu tj. reklamy zarówno w wydaniu czwartkowym "Gazety Wyborczej" jak i "Metra", oferujemy specjalne ceny na całość zamówienia.
Pakiet "Tłusty czwartek" jest sprzedawany zarówno przez pracowników biura reklamy "Gazety Wyborczej" jak i "Metra".
Jak informuje "Agora" sprzedaż "Gazety Wyborczej" w I kwartale 2005 w porównaniu z analogicznym okresem w roku poprzednim wzrosła o 3% (ZKDP; IQ 2004/2005). Realizacja specjalnych projektów takich jak "Kulinarny Atlas Świata" znacząco wpływa na zainteresowanie czytelników i wzrost sprzedaży egzemplarzowej Gazety. Sprzedaż "Gazety Wyborczej" w czwartki z Atlasem Kulinarnym w okresie IX 2004 - II 2005 w stosunku do roku poprzedniego wzrosła o 34% i wyniosła 382 684 egz. (ZKDP, rozpowszechnianie płatne ogółem).
Bezpłatny dziennik "Metro", od 18 kwietnia 2005, zwiększył zasięg i nakład i ukazuje się w zasięgu 19 największych miast w Polsce. Nakład "Metra" w czwartki wynosi 410 000 egz. (dane wydawcy). Wydanie ogólnopolskie obejmuje: Białystok, Bydgoszcz, Częstochowę, Katowice (aglomeracja górnośląska), Kielce, Kraków, Lublin, Łódź, Olsztyn, Opole, Poznań, Radom, Rzeszów, Toruń, Trójmiasto, Szczecin, Wrocław, Warszawę i Zieloną Górę.
Dołącz do dyskusji: "Tłusty Czwartek"