“To & Owo TV” z nową szatą graficzną, ale będzie mniej stacji
Od wtorku 9 sierpnia br. tygodnik telewizyjny “To & Owo TV” (Wydawnictwo Bauer) ukazywać się będzie w nowej szacie graficznej. Zmieni się też sposób prezentacji programu telewizyjnego, ale zmniejszy się liczba prezentowanych stacji.
Jak podaje wydawca w komunikacie, kolumny z programem mają stać się bardziej przejrzyste i funkcjonalne. Pojawią się m.in. rekomendacje hitów telewizyjnych przygotowywane przez redakcję pisma.
Liczba stacji, których program prezentowany jest w “To & Owo TV” zmaleje jednak ze 115 do 110. Wydawca chwali się jednak, że czytelnicy w piśmie znajdą program aż 33 kanałów HD. “To & Owo TV” liczy będzie na razie bez zmian 100 stron, chociaż tuż przed startem ramówek jesiennych liczba stron wzrośnie o osiem. Wtedy też tytuł zostanie wsparty działaniami reklamowymi.
Magazyn nadal ukazywać się będzie w cenie 1,99 zł.
Dołącz do dyskusji: “To & Owo TV” z nową szatą graficzną, ale będzie mniej stacji