Tomasz Kurek i Kamil Kuć awansowali w Neon Shake
Tomasz Kurek i Kamil Kuć, pracujący w agencji reklamowej Neon Shake od dwóch lat, awansowali na stanowiska seniorskie.
Tomasz Kurek jako designer do tej pory realizował projekty dla takich marek jak Wester Union, Uniqa czy Work Service. Specjalizuje się w nowoczesnym brandingu i corporate identity. Od marca objął stanowisko senior graphic designera, pracującego bezpośrednio w zespołach kreatywnych oraz z klientami.
Kamil Kuć jest związany z Neon Shake od jesieni 2014 roku, poprzednio pełnił funkcję copywritera. Jako senior copywriter będzie realizować samodzielnie projekty związane z kampaniami ATL i BTL. Do tej pory pracował przede wszystkim z takimi klientami jak Getin Leasing, Bricomarche, S-Lab, Western Union, Invimed, Fortum, Premier Farnell i Uniqa.
Dołącz do dyskusji: Tomasz Kurek i Kamil Kuć awansowali w Neon Shake