SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tomaszewska, Szerszeniewska i Prokop awansowały w Discovery Media

W Discovery Media Polska, biurze sprzedaży kanałów Discovery Networks, nowe stanowiska objęły Anna Tomaszewska, Joanna Szerszeniewska i Marta Prokop.

Anna Tomaszewska (na zdjęciu z lewej) z funkcji senior account managera awansowała na stanowisko ad sales managera. Będzie nadal wspierać Marcina Łukasiewicza, ad sales directora zarządzającego Discovery Media Polska.

Joanna Szerszeniewska (na zdjęciu z prawej), wcześniej ad sales account executive, objęła funkcję ad sales account managera. Pracuje w zespole kierowanym przez Annę Tomaszewską.

Marta Prokop (na zdjęciu u dołu), dotychczas brand partnership assistant, awansowała na stanowisko brand partnership coordinatora w zespole Anny Korolczuk (brand partnership managera na Polskę), który zajmuje się opracowywaniem i realizacją projektów niestandardowych.

- Zwiększenie kompetencji managerów w strukturze Discovery Media jest konsekwencją poszerzenia portfolio kanałów Discovery Networks w Polsce oraz rozwoju oferty sprzedażowej - komentuje Marcin Łukasiewicz.

Dołącz do dyskusji: Tomaszewska, Szerszeniewska i Prokop awansowały w Discovery Media

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl