Torebka Małgorzaty Kożuchowskiej w kampanii Jacobs Krönung 3in1
Kraft Foods Polska prowadzi kampanię wspierającą wprowadzenie na rynek nowego produktu - Jacobs Krönung 3in1. Działania oparte są na rozbudowanej kampanii PR, aktywnościach w internecie, w tym konkursie konsumenckim, kampanii reklamowej oraz wspierających działaniach BTL.
Do działań marka zaangażowała Małgorzatę Kożuchowską, która zaprojektowała torebkę dla Jacobs Krönung 3in1.
Częścią kampanii BTL jest konkurs konsumencki, w którym konsumentki mogą wygrać torebki z limitowanej kolekcji autorstwa Małgorzaty Kożuchowskiej & Pola La dla Jacobs Krönung 3in1. Platformą konkursu jest strona internetowa conosimalgosia.pl. Zadaniem uczestniczek jest odgadnięcie zawartości torebki Małgorzaty Kożuchowskiej. Codziennie jedna z konsumentek ma możliwość wygrania torebki w oryginalnym ugrowym kolorze, a co tydzień dodatkowo wycieczki do Paryża i torby w kolorze złotym.
Wsparciem konkursu jest kampania radiowa w radiu RMF oraz stacjach lokalnych, a także w serwisach internetowych takich jak: onet.pl, gazeta.pl czy kobiety.pl. Konkurs ruszył na początku kwietnia i potrwa przez miesiąc. W ramach kampanii planowane są także inne działania skierowane do konsumentów takie jak; degustacje produktu w miejscach sprzedaży na terenie całej Polski, a także współpraca z typowo kobiecym portalem - kafeteria.pl, gdzie na podstronie www.jacobszesmakiem.pl można będzie znaleźć informacje interesujące dla aktywnych kobiet.
Za całość działań interaktywnych oraz BTL odpowiada agencja Freszlab. Przygotowaniem strategii komunikacji PR zajęła się agencja Euro RSCG Sensors, kampanię prasową oraz radiową stworzyła agencja JWT Polska, natomiast za zakup mediów w kampanii odpowiada dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Torebka Małgorzaty Kożuchowskiej w kampanii Jacobs Krönung 3in1