Startuje trzeci sezon „Ucha Prezesa”. Premiery na Showmax, trzy dni później - w Telewizji WP
W czwartek, 15 marca ruszy emisja trzeciego sezonu serialu „Ucho Prezesa”, który będzie liczył 14 odcinków. Premierowe odcinki będzie można oglądać na Showmax, a trzy dni później w Telewizji WP - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
„Ucho Prezesa” jest internetowym serialem, autorstwa Roberta Górskiego i Mikołaja Cieślaka z „Kabaretu Moralnego Niepokoju”. Opowiada o Polsce z perspektywy gabinetu prezesa rządzącej partii. Drugi sezon serialu zadebiutował na platformie 7 września ub. roku.
Showmax przygotował już pierwsze odcinki trzeciego sezonu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Będzie on dotyczył głównie poczynań świeżo zrekonstruowanego rządu. Politycy odsunięci od władzy będą musieli sobie poradzić w nowej sytuacji. Pierwsze odcinki są już nagrywane, kolejne mają powstawać na bieżąco, by nadążać za politycznymi wydarzeniami w kraju.
Sezon zadebiutuje 15 marca w serwisie Showmax, a w niedzielę 18 marca pojawi się w Telewizji WP. Na kanale YouTube będzie dostępny w kolejny czwartek po premierze, czyli 22 marca. W sumie powstanie 14 odcinków nowego sezonu, w tym (jak zwykle) dwa specjalne, dostępne wyłącznie dla użytkowników Showmax.
Średnia oglądalność poszczególnych odcinków w serwisie YouTube - jak podaje producent serialu - to około 2 mln. Najpopularniejszy z nich zyskał prawie 10 mln wyświetleń. Z danych Google Trends „Rok 2017 w wyszukiwarce”, „Ucho Prezesa” było także najczęściej wyszukiwanym hasłem w kategorii seriale.
Od stycznia br. serial pokazuje także (jako jedyny nadawca telewizyjny) Telewizja WP. Na razie emituje dotychczasowe, ale wkrótce zacznie też nadawać nowe odcinki produkcji. Z czasem zacznie też partycypować w produkcji serialu.
W ramówce Telewizji WP serial jest jedną z najchętniej oglądanych pozycji. 18 lutego stacja zacznie emitować odcinki drugiego sezonu.
Showmax zadebiutował na polskim rynku płatnych serwisów wideo na żądanie w połowie lutego 2017 roku. Oferuje dwa tygodnie oglądania filmów i seriali za darmo, następnie trzeba uiszczać opłatę w wysokości 19,90 zł.
Według badania Gemius/PBI w październiku ub.r. serwis Showmax miał 969,1 tys. realnych użytkowników i 15,23 mln odsłon, a aplikacja mobilna witryny - 148,8 tys. użytkowników.
Dołącz do dyskusji: Startuje trzeci sezon „Ucha Prezesa”. Premiery na Showmax, trzy dni później - w Telewizji WP