TV Puls promuje „Hannibala” i „American Horror Story”
W połowie sierpnia br. TV Puls ruszy z kampanią reklamową amerykańskich seriali „Hannibal” i „American Horror Stoy”, który stacja pokazywać będzie jako pierwsza ogólnodostępna telewizja w Polsce.
Działania promocyjne obejrzą prasę („Tele Tydzień”, „To & Owo TV”, „Tele Świat”, „Świat Seriali”, „Teleprogram”, „Kropka TV”, „Super Express TV” i „Fakt TV”), radio (RMF FM, RMF Maxxx, Radio ZET, Radio Eska, Vox FM), internet (Google, WP, Onet, Interia, Filmweb, Facebook, YouTube, Hatak), outdoor (365 tablic 6x3 w największych aglomeracjach Polski jak Warszawa, Kraków, Poznań, Łódź, Wrocław, Trójmiasto, GOP, Szczecin, Lublin, Rzeszów i Białystok) oraz autopromocję na antenie TV Puls.
Za kreację kampanii i zakup mediów (prasa, radio, outdoor) odpowiadał dział marketingu i rozwoju Telewizji Puls. Mediaplan w internecie przygotowała White Paper Agency. Kampania potrwa do 13 września br.
„Hannibal” to serialowa wersja opowieści o znanym z „Milczenia owiec” Hannibalu Lecterze, którego zagra Mads Mikkelsen. Serial ten będzie emitowany w niedziele o 22.00.
Z kolei „American Horror Story” to serial grozy, którego bohaterami jest rodzina Harmonów zamieszkująca w nawiedzonym domu. Produkcję oglądać będzie można w niedziele o 23.00 (poznaj szczegóły jesiennej ramówki TV Puls).
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średni udział TV Puls w rynku w lipcu br. wyniósł 3,01 proc. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: TV Puls promuje „Hannibala” i „American Horror Story”