TVN podnosi ceny reklam, najdrożej przy „Kuchennych rewolucjach” i „Projekcie Lady”
W cenniku reklamowym TVN na lipiec większość stawek jest średnio kilkanaście proc. wyższa niż w lipcu ub.r. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamy przy czwartkowych „Kuchennych rewolucjach”. Porównywalne ceny mają spoty przy premierowych odcinkach „Projektu Lady”.
Najwyżej wyceniono spot przy „Kuchennych rewolucjach” - na 33,7 tys. zł (cena netto dla spotu 30-sek., bez rabatów). To 10,2 tys. zł drożej niż rok temu. Niewiele mniej kosztuje reklama przy premierowych odcinkach programu „Projekt Lady” - cena wynosi 32,6 tys. wobec 26,2 tys. zł przed rokiem.
Zdrożały też spoty przy serialu „Na Wspólnej” - z 23,7 tys. zł do 27,9 tys. zł.
Marketerzy zainteresowani obecnością w bloku przy „Faktach” zapłacą 29,5 tys. zł przy wydaniach niedzielnych i 28,8 tys. zł w dni powszednie (przed rokiem było to odpowiednio 26,1 tys. zł i 23,5 tys. zł).
Spoty przy serwisie sportowym wyceniono na 26,1 tys. zł w niedzielny wieczór i 24,5 tys. zł przy emisjach w dni robocze (w ub.r. było to odpowiednio 16,6 tys. zł i 19,5 tys. zł). Z kolei na reklamy przy prognozie pogody trzeba wydać 21,6 tys. zł w niedziele oraz 22,9 tys. zł od poniedziałku do piątku (w ub.r. było to odpowiednio 16,4 tys. zł i 17,3 tys. zł).
Cena spotu przy programie „Uwaga!” wynosi 22 tys. zł, a przy „Milionerach” - 25,5 tys. zł.
Lipcowa ramówka TVN zdominowana jest przez powtórki znanych produkcji TVN. Stacja pokaże premierowe odcinki takich programów, jak „Dzień dobry Wakacje”, „Co za tydzień”, „Dorota inspiruje” i „SOS. Ekipy w akcji”.
Według danych Nielsen Audience Measurement w maju br. średnia oglądalność minutowa TVN wynosiła 520 570 widzów, a udział stacji w rynku oglądalności - 9,2 proc.
Dołącz do dyskusji: TVN podnosi ceny reklam, najdrożej przy „Kuchennych rewolucjach” i „Projekcie Lady”