SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN Media wprowadza technologię Switch_On do zarządzania kampanią tv

Biuro Reklamy TVN Media wprowadza na rynek Switch_On - technologię, która ma pozwalać na podmianę spotów reklamowych w telewizji linearnej do godziny przed zaplanowaną emisją.

Switch_On pozwala na podmianę spotu 7 dni w tygodniu, 24 h na dobę. Spoty można zastępować w 11 stacjach z portfolio TVN Grupa Discovery: TVN, TVN7, TTV, TVN Style, TVN Turbo, TVN Fabuła, Travel Channel, Discovery Life, HGTV, Food Network, Metro.

Reklamodawcy mogą na bieżąco optymalizować przekaz reklamowy w oparciu o własne dane sprzedażowe czy magazynowe, ale także obserwując otoczenie konkurencyjne czy warunki zewnętrzne (np. warunki atmosferyczne, poziom zachorowań).

- Switch_On daje reklamodawcom możliwość prowadzenia komunikacji reklamowej w telewizji linearnej z zachowaniem elastyczności, którą znali do tej pory z działań w kanałach Digital. Odpowiadamy tym samym na jeden z głównych trendów w obszarze nowoczesnej komunikacji w telewizji - mówi Piotr Tyborowicz, dyrektor biura reklamy TVN Media.

Narzędzie dedykowane jest w szczególności reklamodawcom z takich branż jak, retail, e-commerce, czy OTC, w przypadku których zarządzanie dużą liczbą reklam w krótkim czasie jest szczególnie istotne. Rozwiązanie Switch_On pozwala bowiem skuteczniej realizować założone cele i trafniej odpowiadać na działania konkurencji.

- Naszym celem jest ciągłe podnoszenie poziomu innowacyjności rozwiązań i produktów, które oferujemy naszym Partnerom. Stawiamy na nowoczesne produkty nie tylko w obszarze Digital, ale też poszerzamy możliwości komunikacji w telewizji linearnej. Mamy świadomość roli i siły telewizji jako kanału komunikacji i jesteśmy pewni, że technologia Switch_On jeszcze bardziej wzmocni jej skuteczność. Liczymy też, że nasze rozwiązanie przekona reklamodawców z branż, które wcześniej komunikowały się głównie w kanałach Digital do sprawdzenia efektów, jakie przynosi kampania telewizyjna wsparta możliwościami rozwiązania Switch_On - mówi Agnieszka Gajzler, dyrektor działu strategii i rozwoju digital.

W nadchodzących miesiącach TVN Media planuje rozwój oferty Switch_On o inne modele zakupu kampanii reklamowych, a także wprowadzenie możliwości korzystania z tego rozwiązania w kolejnych kanałach TVN Grupa Discovery.

Dołącz do dyskusji: TVN Media wprowadza technologię Switch_On do zarządzania kampanią tv

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Internet
Szok i niedowierzanie! Na godzinę przed programem! To już niemal jak w roku 1999 w internecie! Co za postęp!
odpowiedź
User
Były Leming
Ludzie zrobili TVN-owi Switch_off, oglądalność kanału jest najniższa w historii.
odpowiedź
User
JB
Szok i niedowierzanie! Na godzinę przed programem! To już niemal jak w roku 1999 w internecie! Co za postęp!


yyy no nie wiem w jakim świecie żyjesz i czy kiedyś kupiłeś jakąś kampanię w TV dla Klienta. Ja kupuję cały czas i imho to jest totalny postęp versus np przyspieszenia świąteczne, gdzie trzeba wysyłać spot reklamowy nawet kilka dni przed emisją.

Spoko, że w internecie wszystko jest od pstryknięcia, ale w TV nie jest i nigdy nie było, także ja tam się smucił nie będę, że teraz będzie lepiej niż było...
odpowiedź