TVN Media wprowadza nowy format reklamowy Millenial
Biuro reklamy TVN Media wprowadza autorski richmediowy format reklamowy skierowany do młodego pokolenia odbiorców. Millenial to typ spotu, który pozwala na wyrażenie emocji podczas trwania reklamy.
Nowy format Millenial stawia na budowanie skutecznej komunikacji marketingowej z przedstawicielami tzw. pokolenia Y, zachęcając odbiorców do interakcji. Składa się ze spotu reklamowego klienta oraz panelu z emocjami.
- Obecnie wyjście w stronę użytkownika staje się kluczowe w reklamie. Badanie widoczności spotu reklamowego jest bardzo istotne, ale nie jest wystarczające. Dzięki Millenialowi możemy poznać opinię na temat danego produktu, wyrażoną w konkretnych momentach przez tysiące użytkowników - tłumaczy Ewelina Dworak, menedżer ds. rozwoju produktu reklamowego on-line.
Biuro reklamy TVN Media oferuje ponad 20 emocji do wyboru, ale reklamodawca może także dostarczyć własne grafiki. Strumień emoji płynący w dolnej części spotu wyraża dokładnie te uczucia, które wskazane były w danej sekundzie przez wszystkich oglądających reklamę. Podobnie jak na wszystkich spotach wyświetlanych w aplikacjach TVN, w lewym górnym rogu, znajduje się przycisk call to action umożliwiający przejście na stronę docelową klienta. Każda akcja użytkownika zapisywana jest i udostępniana reklamodawcy w formie statystyk.
„Millenial" dostępny jest w ofercie TVN Media już teraz. Forma reklamowa wyświetlana jest w aplikacji player.pl
W maju tego roku TVN Media wprowadziło pięć nowych formatów reklamowych w ofercie Rich Media Mobile: Blow, Shake, Draw, Slide Picture i Press.
We wrześniu br. reklamy w TVN były najdroższe obok „Kuchennych rewolucji” oraz „Mam talent”.
Dołącz do dyskusji: TVN Media wprowadza nowy format reklamowy Millenial