TVN nowym liderem, duży spadek TVP1. Seriale TVP2 hitami tygodnia
W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów awansował kanał TVN. Natomiast w grupie komercyjnej stacja ta umocniła się na miejscu pierwszym. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującej stacji TVN w okresie od 21 do 27 października 2013 roku wzrósł o 0,75 pkt. proc. do 13,53 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Tydzień wcześniej stacja ta zajmowała miejsce drugie.
Z trzeciej na drugą lokatę awansował Polsat, którego udział w analizowanym okresie jednak zmniejszył się o 0,70 proc. i wyniósł 11,94 proc. Natomiast z pozycji lidera na ostatnie miejsce podium spadła TVP1, której wynik w porównaniu do poprzedniego tygodnia wyniósł 11,62 proc., po spadku o 1,30 pkt. proc. Z kolei czwarte miejsce przypadło TVP2 (11,04 proc.; w górę o 0,32 pkt. proc.).
Odświeżony kanał TVP Info w zeszłym tygodniu zanotował spadek udziału o 0,04 pkt. proc. do 1,19 proc. Natomiast udział w rynku telewizyjnym kanału TVP Regionalna zwiększył się o 0,09 pkt. proc. do 1,05 proc.
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym pochwalić się mogą takie kanały jak: TV Puls (3,36 proc.; + 0,18 pkt. proc), TV4 (2,99 proc.; + 0,09 pkt. proc), ATM Rozrywka (0,89 proc.; + 0,08 pkt. proc) oraz TV6 (0,81 proc.; + 0,05 pkt. proc).
NAM | 14.10 - 20.10 | 21.10 - 27.10 | |
Lp. | Stacja | SHR % | SHR % |
1 | TVN | 12,78% | 13,53% |
2 | Polsat | 12,64% | 11,94% |
3 | TVP1 | 12,92% | 11,62% |
4 | TVP2 | 10,72% | 11,04% |
5 | TVN7 | 3,58% | 3,39% |
6 | TV PULS | 3,18% | 3,36% |
7 | TVN24 | 3,10% | 3,03% |
8 | TV4 | 2,90% | 2,99% |
9 | Polsat2 | 1,81% | 1,78% |
10 | Puls 2 | 1,29% | 1,25% |
11 | TVP INFO | 1,23% | 1,19% |
12 | TVP Seriale | 1,20% | 1,16% |
13 | TVP Regionalna | 0,96% | 1,05% |
14 | TTV - Twoja Telewizja | 1,16% | 1,01% |
15 | ATM Rozrywka | 0,81% | 0,89% |
16 | Polsat News | 0,92% | 0,89% |
17 | TV6 | 0,76% | 0,81% |
18 | Discovery | 0,71% | 0,76% |
19 | AXN | 0,71% | 0,76% |
20 | TVN Style | 0,76% | 0,72% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera umocniła się telewizja TVN, która zyskała tutaj 1,01 pkt. proc. do 15,73 proc. udziału. Drugie miejsce zajął Polsat, którego udział zmniejszył się o 1,14 pkt. proc. do 12,53 proc. Z miejsca czwartego na ostatnią lokatę podium awansowała TVP2 (wzrost udziału o 0,10 pkt. proc. do poziomu 9,06 proc.).
NAM | 14.10 - 20.10 | 21.10 - 27.10 | |
Lp. | Stacja | SHR % | SHR % |
1 | TVN | 14,72% | 15,73% |
2 | Polsat | 13,67% | 12,53% |
3 | TVP2 | 8,96% | 9,06% |
4 | TVP1 | 9,07% | 7,86% |
5 | TV PULS | 3,61% | 3,79% |
6 | TVN7 | 3,80% | 3,32% |
7 | TV4 | 3,04% | 3,29% |
8 | TVN24 | 2,18% | 2,24% |
9 | Polsat2 | 1,78% | 1,77% |
10 | TVP Seriale | 1,32% | 1,36% |
11 | Puls 2 | 1,30% | 1,19% |
12 | Discovery | 1,05% | 1,18% |
13 | TTV - Twoja Telewizja | 1,29% | 1,08% |
14 | Polo TV | 0,93% | 0,97% |
15 | ATM Rozrywka | 0,91% | 0,94% |
16 | Eska TV | 1,10% | 0,92% |
17 | TVN Style | 1,01% | 0,90% |
18 | TV6 | 0,88% | 0,89% |
19 | TVN Turbo | 0,71% | 0,87% |
20 | AXN | 0,85% | 0,87% |
1 2
Dołącz do dyskusji: TVN nowym liderem, duży spadek TVP1. Seriale TVP2 hitami tygodnia