SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN promuje na antenie głównej lokalne produkcje Discovery Channel

Stacja TVN emituje na antenie oddzielny blok autopromocyjny Discovery Channel, w którym promowane są dwie polskie premiery kanału - „Zawodowcy” i „Nietypowe transporty”.

Od poniedziałku TVN w przerwach reklamowych między premierowymi odcinkami programów i seriali emituje blok autopromocyjny Discovery Channel - kanału tematycznego z portfolio swojego nowego właściciela. Widzowie stacji oglądają ten materiał obok autopromocji TVN, dotyczącej m.in. serialu „Pod powierzchnią”.

W trwającym ponad minutę bloku, nazwanym „programator”, emitowane są zapowiedzi dwóch nowych cykli dokumentalnych - „Zawodowcy” i „Nietypowe transporty”. Blok autopromocyjny kończy się komunikatem: „program przygotował zespół produkcji i realizacji autopromocji, produkcja Discovery Channel 2018”.

Warto zaznaczyć, że jest to całkiem nowa wsparcia promocji kanału tematycznego przez główną antenę. Do tej pory krótkie zajawki dotyczące nowości TVN Style, TVN Turbo czy TTV pojawiały się w blokach reklamowych TVN.

„Zawodowcy” i „Nietypowe transporty” w Discovery Channel

W programie „Zawodowcy” zaprezentowane zostaną trzy różne grupy zawodowe, które łączy ogromne ryzyko, wynikające z wykonywanych obowiązków. Widzowie będą śledzić pracę polskich alpinistów, drwali i rybaków. W swoich branżach wyróżniają się zdumiewającą siłą fizyczną, sprytem, odwagą i odpornością na stres. Premierę „Zawodowców” w Discovery Channel zaplanowano na środę 17 października br. o godz. 22.00.

Z kolei „Nietypowe transporty” to cykl, w którym przedstawione będą maszyny i pojazdy transportujące niestandardowe towary. Widzowie obejrzą jak transportuje się np. opancerzone wozy bojowe lub maszynę ważącą pięćdziesiąt ton, zobaczą z jakimi wyzwaniami muszą się mierzyć ekipy podczas załadunku i transportu wielotonowych elementów konstrukcyjnych. Program „Nietypowe transporty” można oglądać na antenie Discovery Channel od piątku 19 października o godz. 21.00.

We wrześniu br. udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 9,68 proc., z kolei udział Discovery Channel w tym samym okresie - 0,5 proc.

Dołącz do dyskusji: TVN promuje na antenie głównej lokalne produkcje Discovery Channel

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl