TVN stawia na media cyfrowe, Christian Anting w zarządzie
Christian Anting, dyrektor departamentu digital & e-commerce Grupy TVN, został nowym członkiem zarządu spółki. Awans ten ma być potwierdzeniem rosnącego znaczenia mediów cyfrowych w dalszym rozwoju TVN.
- Christian ma na swoim koncie wiele sukcesów zarówno w TVN jak i innych przedsięwzięciach w obszarze rynku cyfrowego. Jego doświadczenie z pewnością będzie świetnym wzmocnieniem i wsparciem działań naszego zarządu. W miarę jak TVN umacnia się na wiodącej pozycji na rynku VoD, kształtowanie działań w zakresie digital i e-commerce na poziomie zarządu pozwoli naszym zdaniem na dalsze przyspieszenie rozwoju i wzmocnienie naszej pozycji rynkowej - mówi Markus Tellenbach, prezes TVN.
Anting z ramienia zarządu odpowiedzialny będzie za wszystkie działania spółki w zakresie digital & e-commerce, w tym za jej produkty online, usługi over-the-top, e-commerce i retail oraz TVN Venture - część grupy zajmującą się przedsięwzięciami cyfrowymi. Zajmować się będzie też dystrybucją międzynarodowych kanałów Grupy, w tym iTVN i iTVN Extra.
Christian Anting dołączył do Grupy TVN w 2010 roku jako wiceprezes platformy n. Po jej fuzji z Cyfrą+ w 2013 roku został wiceprezesem nc+ odpowiedzialnym za produkty i politykę programową. W ub.r. Anting objął funkcję dyrektora ds. strategii i dystrybucji międzynarodowej TVN, a potem dyrektora departamentu digital & e-commerce w spółce.
Przed dołączeniem do Grupy TVN, w latach 2007-2010 Christian Anting piastował funkcje kierownicze w Convers Media w Zurychu, a w latach 2001-2006 w SBS Broadcasting w Londynie, Amsterdamie i Sztokholmie. Wcześniej zajmował kierownicze stanowiska u niemieckich operatorów płatnej telewizji - DF1, Premiere (obecnie Sky Deutschland) i Kirch Group.
Po dołączeniu Antinga zarząd Grupy TVN liczy osiem osób. Poza prezesem Markusem Tellenbachem są w nim też wiceprezes John Driscoll, odpowiedzialny za finanse, oraz członkowie zarządu: Edward Miszczak (odpowiada za programy rozrywkowe), Adam Pieczyński (odpowiada za programy informacyjne), Piotr Tyborowicz (kieruje biurem reklamy), Piotr Korycki (odpowiada za controlling i zakupy programowe) i Maciej Maciejowski (odpowiada za rozwój biznesu).
Dołącz do dyskusji: TVN stawia na media cyfrowe, Christian Anting w zarządzie