TVN Style liderem, Polsat Play z największym wzrostem wśród kanałów lifestylowych
W styczniu 2013 roku na pozycję lidera oglądalności wśród kanałów lifestylowych awansowało TVN Style. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Polsat Play, z kolei największym spadek zanotował kanał Fashion.
Udział TVN Style w styczniu 2013 roku wyniósł 0,64 proc. po wzroście względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 47,5 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement. Tym samym kobieca stacja TVN na pozycję lidera awansowała z miejsca trzeciego.
Druga lokata należała do TLC, którego udział w analizowanym okresie zwiększył się o 3,1 proc. i wyniósł 0,46 proc. Na ostatnie miejsce podium - z pozycji piątej - awansował Polsat Play. Udział tej
stacji wzrósł najbardziej w zestawieniu, bowiem o 50,2 proc. i ostatecznie wyniósł on 0,44 proc.
Kanał TVN Turbo spadł z miejsca pierwszego na czwarte, notując wynik na poziomie 0,43 proc. (- 10,3 proc.).
Z kolei największy spadek w rankingu zanotował zajmujący bez zmian zmian ostatnią lokatę kanał Fashion, którego wynik tym razem zmalał praktycznie do zera. W styczniu br. średnia minutowa widownia tego kanału wyniosła zaledwie 16 osób.
wszyscy 4+ | ||||
styczeń | 2012 | 2013 | ||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
TVN Style | 30 254 | 0,436 | 45 785 | 0,643 |
TLC | 31 028 | 0,447 | 32 858 | 0,461 |
Polsat Play | 20 152 | 0,291 | 31 133 | 0,437 |
TVN Turbo | 32 854 | 0,474 | 30 311 | 0,425 |
Polsat Cafe | 20 394 | 0,294 | 25 262 | 0,355 |
kuchnia+ | 7 694 | 0,111 | 9 078 | 0,127 |
Domo+ | 5 315 | 0,077 | 6 784 | 0,095 |
BBC Lifestyle | 4 560 | 0,066 | 5 878 | 0,082 |
CBS Drama | 5 238 | 0,076 | 3 672 | 0,052 |
Wedding TV | 4 194 | 0,060 | 1 564 | 0,022 |
Viacom Blink | 1 222 | 0,018 | 1 134 | 0,016 |
Fashion | 352 | 0,005 | 16 | 0,000 |
Także i wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem z miejsca trzeciego na pozycję lidera awansowała stacja TVN Style, której udział wzrósł tutaj o 46,6 proc. i ustabilizował się na poziomie 0,82 proc. Na drugie miejsce spadł kanał TVN Turbo (0,64 proc. udziału, w dół o 9,0 proc.). Z kolei z drugiego na trzecie miejsce spadło TLC (niemal 0,64 proc., - 0,5 proc.).
Także i w tej grupie wiekowej największym wzrostem pochwalić się mógł Polsat Play, którego udział zwiększył się o 58,1 proc. (do poziomu 0,53 proc.), co dało mu awans na czwarte miejsce. Z kolei również i w tym zestawieniu najwięcej stracił kanał Fashion, który średnio oglądały tutaj zaledwie 3 osoby.
wszyscy 16-49 | ||||
styczeń | 2012 | 2013 | ||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
TVN Style | 16 018 | 0,560 | 23 668 | 0,821 |
TVN Turbo | 20 125 | 0,703 | 18 427 | 0,640 |
TLC | 18 277 | 0,639 | 18 314 | 0,636 |
Polsat Play | 9 491 | 0,332 | 15 128 | 0,525 |
Polsat Cafe | 10 851 | 0,379 | 12 575 | 0,436 |
kuchnia+ | 4 187 | 0,146 | 3 171 | 0,110 |
BBC Lifestyle | 3 140 | 0,110 | 2 988 | 0,104 |
Domo+ | 2 905 | 0,102 | 2 851 | 0,099 |
CBS Drama | 2 351 | 0,082 | 1 916 | 0,066 |
Wedding TV | 1 954 | 0,068 | 667 | 0,023 |
Viacom Blink | 609 | 0,021 | 521 | 0,018 |
Fashion | 188 | 0,007 | 3 | 0,000 |
Najchętniej oglądanym programem w stacjach lifestylowych w styczniu 2013 roku było reality-show „Idealna niania”, które do TVN Style przyciągnęło aż 272 tys. widzów. Do rankingu top 10. stacja ta wprowadziła aż sześć pozycji. Dwa miejsca zajęły programy nadane przez Polsat Play, a po jednym - TLC i TVN Turbo.
Raport TOP programów | Stacja | Wszyscy 4+ | |
Program | AMR | SHR % | |
IDEALNA NIANIA /REALITY SHOW POL./ | TVN Style | 271 904 | 2,02 |
WIEM CO JEM WIEM CO KUPUJE /PROG.PORAD.POL./ | TVN Style | 263 515 | 1,59 |
KUCHENNE REWOLUCJE /REALITY SHOW POL./ | TVN Style | 236 725 | 1,56 |
KURS GOTOWANIA Z GORDONEM RAMSAYEM /REALITY SHOW ANG./ | TVN Style | 226 319 | 1,60 |
CHLOPAKI DO WZIECIA /MAG.POL./ | Polsat Play | 224 825 | 1,55 |
WSTYDLIWE CHOROBY /SER.DOK.W.BRYT./ | TLC | 218 804 | 1,46 |
MIASTA GRZECHU /SER.DOK.ANG./ | Polsat Play | 218 268 | 1,95 |
OBLICZA PROSTYTUCJI - KLUBY NOCNE /FILM DOK.FRA./ | TVN Style | 217 096 | 1,37 |
WIEM CO JEM /PROG.PORAD.POL./ | TVN Style | 201 228 | 1,17 |
LEGENDY PRL /PROG.MOTOR.POL./ | TVN Turbo | 201 041 | 1,65 |
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości Atmedia.
Dołącz do dyskusji: TVN Style liderem, Polsat Play z największym wzrostem wśród kanałów lifestylowych