TVN ucieka Polsatowi
Telewizja TVN odnotowała w styczniu 2007 r. największe wpływy reklamowe spośród wszystkich stacji telewizyjnych. TVN24 liderem kanałów tematycznych.
TVN zarobiła 117 726 907 zł, czyli o ponad 36 mln zł więcej niż analogicznym okresie 2006 roku – wynika z danych Expert Monitor. Na drugim miejscu znalazła się Telewizja Polsat, która zanotowało przychody reklamowe na poziomie 84 162 694 zł (4,8 milionów zł więcej niż w 2006 roku).
Na trzecim miejscu telewizyjna "Jedynka" a na czwartym uplasowała się "Dwójka" - oba kanały telewizji publicznej zanotowały wzrost wpływów reklamowych.
Wśród kanałów tematycznych najwięcej zarobiła TVN24 - wzrost z 4,6 mln zł do 9,6 mln zł.
Wszystkie monitorowane telewizje zarobiły w styczniu 2007 roku 453 825 599 zł wobec 333 958 524 zł w 2006 roku.
bez autopromocji | |
Rok / Miesiąc | I.2007 |
TOP Medium | Wpływy [zł] |
Razem: TV | 453 825 599 zł |
TVN | 117 726 907 zł |
POLSAT | 84 162 694 zł |
TVP 1 | 78 119 678 zł |
TVP 2 | 53 317 533 zł |
TV 4 | 15 354 155 zł |
TELE 5 | 9 843 188 zł |
TVN 24 | 9 647 787 zł |
TVN SIEDEM | 8 605 769 zł |
AXN od 2007.01 | 6 911 532 zł |
MTV | 6 395 100 zł |
bez autopromocji | |
Rok / Miesiąc | I.2006 |
TOP Medium | Wpływy [zł] |
Razem: TV | 333 958 524 zł |
TVN | 81 413 887 zł |
POLSAT | 79 313 909 zł |
TVP 1 | 60 383 830 zł |
TVP 2 | 39 529 146 zł |
TV 4 | 11 986 859 zł |
TELE 5 | 10 390 635 zł |
TVN SIEDEM | 7 614 527 zł |
TVN 24 | 4 656 681 zł |
VIVA POLSKA | 3 677 580 zł |
DISCOVERY CHANNEL | 3 489 010 zł |
dane cennikowe netto, bez autopromocji, źródło: Expert Monitor
Dołącz do dyskusji: TVN ucieka Polsatowi