TVP Info i TVN24 na czele oglądalności kanałów tematycznych (top 25)
W lutym 2015 roku na pozycji lidera oglądalności wśród stacji tematycznych znalazło się TVP Info, zaś wśród widzów w grupie komercyjnej pierwszy był TVN24. Top 25 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji tematycznych w lutym 2015 roku należało do TVP Info, którego udział wyniósł 3,20 proc. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zwiększył się on o 11,89 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych dzięki uprzejmości jednego z nadawców.
Drugą lokatę zajął TVN24. Średni miesięczny wynik tego kanału wyniósł 2,82 proc., po wzroście o 2,55 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasowała się stacja TVP Seriale. Jej udział zwiększył się o 1,48 proc. i w analizowanym okresie wyniósł 1,37 proc.
Czwarte miejsce przypadło nadającej w naziemnej telewizji cyfrowej stacji TTV z wynikiem w lutym br. na poziomie 1,36 proc., po wzroście o 1,49 proc. Pierwszą piątkę zestawienia zamyka TVP Rozrywka, która rok wcześniej była siódma (1,10 proc.; wzrost o 35,80 proc.).
W pierwszej dziesiątce uplasowały się jeszcze takie kanały jak: TVP Regionalna (0,98 proc.; w dół o 11,87 proc.), Polsat News (również 0,98 proc.; - 8,41 proc.), Stopklatka TV (0,90 proc., kanał nadaje od marca ub.r.), Nickelodeon (0,83 proc.; + 23,88 proc.) i Polo TV (0,81 proc.; + 3,85 proc.).
Stacja | Wszyscy 4+ | ||
luty 2014 | luty 2015 | ||
SHR % | SHR % | ||
1 | TVP INFO | 2,86% | 3,20% |
2 | TVN24 | 2,75% | 2,82% |
3 | TVP Seriale | 1,35% | 1,37% |
4 | TTV | 1,34% | 1,36% |
5 | TVP Rozrywka | 0,81% | 1,10% |
6 | TVP Regionalna | 1,11% | 0,98% |
7 | Polsat News | 1,07% | 0,98% |
8 | Stopklatka | - | 0,90% |
9 | Nickelodeon | 0,67% | 0,83% |
10 | Polo TV | 0,78% | 0,81% |
11 | TVP ABC | - | 0,72% |
12 | ATM Rozrywka | 0,72% | 0,69% |
13 | Fokus TV | - | 0,69% |
14 | Disney Junior | 0,42% | 0,67% |
15 | TVP Historia | 0,51% | 0,65% |
16 | TVN Style | 0,60% | 0,63% |
17 | AXN | 0,59% | 0,59% |
18 | Eurosport | 0,33% | 0,59% |
19 | Eska TV | 0,62% | 0,58% |
20 | Polsat Play | 0,43% | 0,58% |
21 | Cartoon Network | 0,49% | 0,57% |
22 | Discovery | 0,84% | 0,54% |
23 | TVP Kultura | 0,40% | 0,51% |
24 | TVN Turbo | 0,39% | 0,50% |
25 | Polsat Film | 0,43% | 0,46% |
W grupie 16-49, czyli docelowej dla nadawców komercyjnych, w lutym 2015 roku na pierwszym miejscu znalazł się kanał TVN24, którego udział w porównaniu do lutego 2014 roku zmniejszył się o 4,31 proc. i wyniósł 2,22 proc.
Z trzeciej na drugą lokatę awansował kanał TTV (1,63 proc.; wzrost o 13,99 proc.). Natomiast na trzecia pozycję spadły TVP Seriale (1,45 proc.; w dół o 8,23 proc.).
TVP Info w tej grupie znalazło się na czwartym miejscu z wynikiem na poziomie 1,31 proc. (wzrost o 5,65 proc.).
Lp. | Stacja | Wszyscy 16-49 | |
luty 2014 | luty 2015 | ||
SHR % | SHR % | ||
1 | TVN24 | 2,32% | 2,22% |
2 | TTV | 1,43% | 1,63% |
3 | TVP Seriale | 1,58% | 1,45% |
4 | TVP INFO | 1,24% | 1,31% |
5 | Polo TV | 1,10% | 1,24% |
6 | Eska TV | 1,11% | 1,10% |
7 | Stopklatka | - | 0,96% |
8 | TVP Rozrywka | 0,74% | 0,95% |
9 | TVN Style | 0,82% | 0,87% |
10 | ATM Rozrywka | 0,79% | 0,79% |
11 | Discovery | 1,27% | 0,77% |
12 | TVN Turbo | 0,59% | 0,75% |
13 | Polsat News | 0,90% | 0,75% |
14 | Disney Junior | 0,45% | 0,74% |
15 | Polsat Play | 0,54% | 0,73% |
16 | Polsat Film | 0,60% | 0,72% |
17 | Fokus TV | - | 0,68% |
18 | Nickelodeon | 0,57% | 0,66% |
19 | TVP ABC | - | 0,63% |
20 | AXN | 0,75% | 0,61% |
21 | TVP Historia | 0,43% | 0,57% |
22 | TVP Regionalna | 0,52% | 0,54% |
23 | National Geographic | 0,53% | 0,51% |
24 | TLC | 0,48% | 0,50% |
25 | MiniMini+ | 0,65% | 0,46% |
Dołącz do dyskusji: TVP Info i TVN24 na czele oglądalności kanałów tematycznych (top 25)
Na YouTube szybko wycofali ten film motywując to prawami autorskimi,ale film można spokojnie obejrzeć gdzie indziej.