TVP powierza Value Media 3,5 mln zł budżetu mediowego bez przetargu
Telewizja Polska zawarła nową umowę z domem mediowym Value Media (należy do Group One) dotyczącą współpracy w zakresie planowania i zakupu mediów przez tę agencję do jej kampanii. Obowiązuje do końca lipca br., a jej wartość opiewa na blisko 3,5 mln zł netto.
Dom mediowy Value Media zajmuje się obsługą mediową TVP od wiosny ub.r. po tym, jak w przetargu publicznego nadawcy obronił jego budżet.
Agencja zaczęła pierwotnie planować i kupować media do kampanii TVP w 2017 roku, kiedy w wygranym postępowaniu przejęła budżet Telewizji Polskiej od domu mediowego Maxus (GroupM; po połączeniu z MEC działa obecnie jako Wavemaker).
Value Media brało w ub.r. udział w przetargu rozpoczętym w lutym ub.r.. 7 maja ub.r., po jego rozstrzygnięciu TVP podpisała z agencją umowę na 12 miesięcy.
Teraz publiczny nadawca postanowił ją przedłużyć o kolejne blisko trzy miesiące – do 31 lipca br. Taką możliwość przewiduje Prawo zamówień publicznych – udzielono zamówienia z wolnej ręki (możliwość udzielenia zamówienia z wolnej ręki zachodzi w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości).
Wartość umowy pomiędzy TVP a Value Media opiewa na kwotę 3 487 000 zł (netto, bez VAT).
Dołącz do dyskusji: TVP powierza Value Media 3,5 mln zł budżetu mediowego bez przetargu
No ale pewnie trzeba przepuścić parę złotych i wyjąć bez problemu po drugiej stronie układu pokarmowego.
Zuchy!