TVP przeprowadzi ministerialną kampanię o bezpieczeństwie na drogach
Telewizja Polska będzie przez najbliższe pół roku pracować dla Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju. Publiczny nadawca wygrał przetarg resortu dotyczący przygotowania i realizacji akcji informacyjno-promocyjnej na temat bezpieczeństwa ruchu drogowego.
Resort zaplanował tę akcję na okres od 1 grudnia br. do końca maja 2015 roku. Ma ona nawiązywać do kampanii społecznej „10 mniej. Zwolnij” prowadzonej w listopadzie ub.r. i kontynuowanej od czerwca do listopada br. (zobacz szczegóły). Akcja ma promować bezpieczeństwo ruchu drogowego i respektowanie wyznaczonych limitów prędkości w kontekście niechronionych uczestników ruchu drogowego, czyli m.in. pieszych.
W ramach kampanii zaplanowano m.in. emisję na antenie telewizji ogólnopolskiej audycji o bezpieczeństwie ruchu drogowego w programie porannym lub śniadaniowym albo odcinka magazynu tematycznego, przedstawiającego historię osób, które brały udział w wypadku drogowym. Produkcje te powinny pojawić się na antenie przede wszystkim w okresach okołoświątecznych, kiedy natężenie ruchu jest wzmożone. Dodatkowo problem nadmiernej prędkości ma być pokazany poprzez tzw. lokowanie produktu w minimum dwóch serialach o tematyce obyczajowej oraz w specjalnych programach angażujących widzów.
Ponadto działania będą prowadzone w serwisie internetowym TVP. Akcja może zostać rozszerzona również o kanały tematyczne.
Wartość budżetu przeznaczonego na realizację tych działań nie została ujawniona.
W przetargu oprócz TVP brała udział Fundacja Fly Film, której oferta została jednak odrzucona ze względów formalnych.
Dołącz do dyskusji: TVP przeprowadzi ministerialną kampanię o bezpieczeństwie na drogach