TVP Sport z mniejszą przewagą nad Polsat Sport w internecie, serwis Interii dogonił Sport.pl
Witryna Polsat Sport zyskała w marcu dużo więcej użytkowników niż serwis TVP Sport. Sport.pl zanotował spory spadek, zrównała się z nim sekcja sportowa portalu „Super Expressu”. Mocno wzrosła też odwiedzalność działu sportowego witryny Radia ZET, liderem pozostają WP SportoweFakty.
Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w marcu br. WP SportoweFakty, stanowiące dział sportowy portalu WP.pl, odwiedziło 8,67 mln internautów, zapewniając 29,22 proc. zasięgu i spędzając średnio po 21 minut i 51 sekund.
Serwis sportowy Onetu (Ringier Axel Springer Polska), do którego jesienią ub.r. włączono witrynę „Przeglądu Sportowego”, przyciągnął 7,62 mln odwiedzających (25,68 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na 23 minuty i 39 sekund.
TVP Sport przed Polsat Sport
W tej ostatniej statystyce liderem jest platforma internetowa TVP Sport, gdzie 4,68 mln internautów (15,77 proc. zasięgu) spędziło średnio po 32 minuty i 56 sekund. Witryna Polsat Sport miała natomiast 3,81 mln użytkowników, 12,85 proc. zasięgu oraz 5 minut i 56 sekund przeciętnego czasu korzystania.
Trzy inne witryny przyciągały internautów na kilkanaście minut. Sport.pl (Agora) zanotował 6,49 mln odwiedzających, 21,87 proc. zasięgu oraz 12 minut i 7 sekund średniego czasu korzystania, sekcja sportowa Interii - 6,42 mln użytkowników, 21,65 proc. zasięgu oraz 12 minut i 43 sekundy średniego czasu, a Meczyki.pl - 2,89 mln użytkowników, 9,73 proc. zasięgu oraz 12 minut i 18 sekund przeciętnego czasu.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
W czołowej dziesiątce są działy sportowe portali dwóch dzienników drukowanych. Na Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska) taką sekcję odwiedziło 3,25 mln internautów (10,96 proc. zasięgu), spędzając średnio po 2 minuty i 51 sekund, a na portalu „Super Expressu” (Grupa ZPR Media) - 3,07 mln użytkowników (10,35 proc. zasięgu), każdy korzystał średnio 2 minuty i 13 sekund.
Natomiast na portalu Radia ZET analogiczny dział przyciągnął 2,37 mln internautów (8 proc. zasięgu), przeciętnie na minutę i 9 sekund.
W porównaniu z lutym WP SportoweFakty straciły 304,9 tys. użytkowników (3,4 proc.), a sekcja sportowa Onetu - 182,7 tys. (2,3 proc.). Przy czym w pierwszym serwisie przeciętny czas korzystania wydłużył się o 4 minuty i 53 sekundy (28,8 proc.), a w drugim o 2 minuty i 34 sekundy (12,5 proc.).
Sport.pl bez 750 tys. użytkowników
Na Sport.pl ubyło 750,7 tys. internautów (10,4 proc.), a średni czas spędzony przez każdego wzrósł o minutę i 50 sekund (12,5 proc.). Pod względem zasięgu do serwisu mocno zbliżył się dział sportowy Interii, zyskując 518,7 tys. użytkowników (8,8 proc.) oraz 2 minuty i 3 sekundy średniego czasu korzystania (19,2 proc.).
Platforma TVP Sport osiągnęła wzrost o 511,3 tys. odwiedzających (12,3 proc.), a przeciętny czasu spędzony przez każdego wydłużył się aż 19 minut i 2 sekundy, czyli 136,9 proc. Dużo więcej internautów zyskała witryna Polsat Sport - 921,9 tys. (31,9 proc.), średni czas korzystania z niej zwiększył się o 20 sekund (5,9 proc.).
Wzrosła też odwiedzalność kolejnych serwisów w rankingu. Na Fakt.pl sekcja sportowa zanotowała wzrost o 361,4 tys. użytkowników (12,5 proc.) i 23 sekundy przeciętnego czasu korzystania (15,5 proc.), na portalu „Super Expressu” - o 841,4 tys. internautów (37,7 proc.) i sekundę średniego czasu (0,8 proc.), a w witrynie Radia ZET - aż o 1,02 mln użytkowników (75,5 proc.) i 8 sekund przeciętnego czasu (13, proc.).
Natomiast na Meczyki.pl ubyło 117 tys. internautów (3,9 proc.), ale średni czas spędzony przez każdego wydłużył się o 2 minuty i 44 sekundy (28,6 proc.).
Dołącz do dyskusji: TVP Sport z mniejszą przewagą nad Polsat Sport w internecie, serwis Interii dogonił Sport.pl