TVP zarabia więcej z reklam
W listopadzie na reklamę telewizyjną wydano ponad 700 mln zł*. Zyskuje TVP a traci TVN
Jak wynika z danych AGB Polska w listopadzie w 2004 na reklamę telewizyjną firmy wydały prawie 730 mln zł. To prawie o 30 mln więcej niż rok temu*.
Z porównania listopad 2004 i 2003 roku wynika, że najwięcej zyskała TVP oraz telewizja Polsat. Mniejsze wpływy zanotowała telewizja TVN.
CHANNEL | XI 2004 | XI 2003 |
POLSAT | 178 833 220 | 168 985 875 |
RTL7/TVN7 | 15 478 365 | 15 635 985 |
TN/TVPULS | 748 378 | - |
TV4 | 29 702 665 | 19 763 240 |
TVN | 154 765 365 | 165 286 430 |
TVP1 | 205 593 550 | 192 228 200 |
TVP2 | 122 546 995 | 118 461 595 |
TVPReg/TVP3 | 10 049 000 | 10 737 910 |
Tele5 | 9 488 025 | 7 763 240 |
Total | 727 205 562 | 698 862 475 |
* dane AGB Polska powstały na podstawie oficjalnych cenników, nie uwzględniają rabatów
Dołącz do dyskusji: TVP zarabia więcej z reklam