TVP1 liderem, TVN wyprzedził Polsat w grupie 16-49. Stacje newsowe z dużymi spadkami
W minionym tygodniu na pozycji lidera oglądalności w rynku telewizyjnym znalazła się TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującej TVP1 w okresie od 2 do 8 listopada 2015 roku zmniejszył się o 0,48 pkt. proc. do 12,56 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmalał o 0,08 pkt. proc. i wyniósł 12,15 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 11,11 proc., po wzroście o 0,44 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (9,16 proc.; do góry o 0,37 pkt. proc.).
Relatywnie wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVN7 (3,34 proc.; do góry o 0,05 pkt. proc.), TVP Regionalna (1,20 proc.; + 0,21 pkt. proc.), Stopklatka TV (0,95 proc.; + 0,09 pkt. proc.) i AXN (0,71 proc.; + 0,08 pkt. proc.).
Z kolei duże spadki udziałów odnotowały stacje newsowe: TVN24 (3,37 proc.; w dół o 0,33 pkt. proc.), TVP Info (3,18 proc.; - 0,77 pkt. proc.) i Polsat News (1,05 proc.; - 0,16 pkt. proc.).
Wszyscy 4+ | 26.10 - 01.11.2015 r. | 02.10 - 08.11.2015 r. | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | TVP1 | 853 855 | 13,04% | 868 624 | 12,56% |
2 | Polsat | 801 166 | 12,23% | 840 336 | 12,15% |
3 | TVN | 698 887 | 10,67% | 768 435 | 11,11% |
4 | TVP2 | 575 613 | 8,79% | 633 957 | 9,16% |
5 | TV4 | 224 707 | 3,43% | 237 885 | 3,44% |
6 | TVN24 | 242 213 | 3,70% | 233 026 | 3,37% |
7 | TVN7 | 215 338 | 3,29% | 230 871 | 3,34% |
8 | TVP INFO | 258 741 | 3,95% | 220 222 | 3,18% |
9 | TV PULS | 184 569 | 2,82% | 195 498 | 2,83% |
10 | TTV - Twoja Telewizja | 97 683 | 1,49% | 106 186 | 1,53% |
11 | Puls 2 | 101 702 | 1,55% | 103 909 | 1,50% |
12 | TVP Seriale | 96 177 | 1,47% | 99 852 | 1,44% |
13 | Polsat2 | 93 764 | 1,43% | 98 282 | 1,42% |
14 | TV6 | 87 998 | 1,34% | 92 932 | 1,34% |
15 | TVP Regionalna | 64 524 | 0,99% | 83 365 | 1,20% |
16 | Polsat News | 79 442 | 1,21% | 72 481 | 1,05% |
17 | TVP Rozrywka | 68 616 | 1,05% | 66 155 | 0,96% |
18 | Stopklatka | 56 485 | 0,86% | 65 940 | 0,95% |
19 | Polo TV | 52 300 | 0,80% | 52 502 | 0,76% |
20 | AXN | 41 323 | 0,63% | 48 983 | 0,71% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) z miejsca drugiego na pozycję lidera awansował TVN. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,88 pkt. proc. do 13,32 proc. udziału. Na drugie miejsce spadł Polsat, którego udział zmniejszył się o 0,34 pkt. proc. do 13,30 proc.
Ostatnią pozycję podium zajęła Jedynka - udział tej stacji wyniósł 8,26 proc., po spadku o 0,31 pkt. proc. Zaś czwarta lokata przypadła Dwójce (do góry o 0,21 pkt. proc. do 7,98 proc.).
Wszyscy 16-49 | 26.10 - 01.11.2015 r. | 02.10 - 08.11.2015 r. | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | TVN | 324 147 | 12,44% | 364 326 | 13,32% |
2 | Polsat | 355 416 | 13,64% | 363 744 | 13,30% |
3 | TVP1 | 223 178 | 8,57% | 225 876 | 8,26% |
4 | TVP2 | 202 498 | 7,77% | 218 266 | 7,98% |
5 | TV4 | 105 476 | 4,05% | 107 587 | 3,93% |
6 | TVN7 | 92 212 | 3,54% | 104 509 | 3,82% |
7 | TV PULS | 85 435 | 3,28% | 90 162 | 3,30% |
8 | TVN24 | 77 272 | 2,97% | 63 152 | 2,31% |
9 | Puls 2 | 51 019 | 1,96% | 50 501 | 1,85% |
10 | TTV - Twoja Telewizja | 46 044 | 1,77% | 49 669 | 1,82% |
11 | TV6 | 46 205 | 1,77% | 46 339 | 1,69% |
12 | TVP Seriale | 45 429 | 1,74% | 46 073 | 1,68% |
13 | TVP INFO | 48 696 | 1,87% | 40 421 | 1,48% |
14 | Polsat2 | 35 857 | 1,38% | 36 287 | 1,33% |
15 | Polo TV | 34 653 | 1,33% | 34 497 | 1,26% |
16 | Stopklatka | 24 342 | 0,93% | 26 625 | 0,97% |
17 | ATM Rozrywka | 22 495 | 0,86% | 24 100 | 0,88% |
18 | TVP Rozrywka | 27 671 | 1,06% | 23 874 | 0,87% |
19 | Eska TV | 24 302 | 0,93% | 23 828 | 0,87% |
20 | AXN | 15 703 | 0,60% | 23 678 | 0,87% |
1 2
Dołącz do dyskusji: TVP1 liderem, TVN wyprzedził Polsat w grupie 16-49. Stacje newsowe z dużymi spadkami