TVP1 nowym liderem, Polsat w dół. „Teleexpress” i „Sprawa dla reportera” hitami tygodnia
W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów awansowała TVP1. Z kolei w grupie komercyjnej pierwszy był Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującej TVP1 w okresie od 17 do 23 sierpnia 2015 roku zwiększył się o 0,12 pkt. proc. do 10,63 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Tydzień wcześniej stacja ta zajmowała miejsce drugie.
Na drugą lokatę spadł Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmalał o 0,73 pkt. proc. i wyniósł 10,51 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 9,91 proc., po wzroście o 0,24 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (6,85 proc.; do góry o 0,09 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVN7 (3,42 proc.; + 0,22 pkt. proc.), TV Puls (3,24 proc.; + 0,10 pkt. proc.), Polsat 2 (1,71 proc.; + 0,18 pkt. proc.), TVP Seriale (1,68 proc.; + 0,08 pkt. proc.) i TVP Regionalna (1,36 proc.; + 0,06 pkt. proc.).
Wszyscy 4+ | 10.08 - 16.08.2015 r. | 17.08 - 23.08.2015 r. | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | TVP1 | 593 603 | 10,51% | 607 571 | 10,63% |
2 | Polsat | 634 619 | 11,24% | 601 124 | 10,51% |
3 | TVN | 546 207 | 9,67% | 566 446 | 9,91% |
4 | TVP2 | 381 764 | 6,76% | 391 737 | 6,85% |
5 | TVP INFO | 244 692 | 4,33% | 227 075 | 3,97% |
6 | TVN24 | 215 650 | 3,82% | 211 866 | 3,71% |
7 | TV4 | 198 868 | 3,52% | 196 258 | 3,43% |
8 | TVN7 | 180 775 | 3,20% | 195 336 | 3,42% |
9 | TV PULS | 177 314 | 3,14% | 185 424 | 3,24% |
10 | Puls 2 | 104 522 | 1,85% | 104 681 | 1,83% |
11 | Polsat2 | 86 205 | 1,53% | 97 859 | 1,71% |
12 | TTV - Twoja Telewizja | 99 306 | 1,76% | 96 359 | 1,69% |
13 | TVP Seriale | 90 358 | 1,60% | 96 066 | 1,68% |
14 | TVP Rozrywka | 78 468 | 1,39% | 79 545 | 1,39% |
15 | TVP Regionalna | 73 636 | 1,30% | 77 592 | 1,36% |
16 | Polsat News | 79 417 | 1,41% | 73 110 | 1,28% |
17 | TV6 | 73 815 | 1,31% | 70 030 | 1,22% |
18 | Polo TV | 53 336 | 0,94% | 58 268 | 1,02% |
19 | Stopklatka | 60 495 | 1,07% | 49 108 | 0,86% |
20 | Nickelodeon | 42 116 | 0,75% | 44 694 | 0,78% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) liderem był Polsat. Stacja ta zanotowała spadek o 0,21 pkt. proc. do 12 proc. udziału. Na drugim miejscu ulokował się TVN, którego udział zwiększył się o 0,11 pkt. proc. do 11,17 proc.
Ostatnią pozycję podium zajęła Jedynka - udział tej stacji wyniósł 7,62 proc., po wzroście o 0,60 proc. Zaś na czwartej lokacie uplasowała się Dwójka (do góry o 0,24 pkt. proc. do 6,50 proc.).
Wszyscy 16-49 | 10.08 - 16.08.2015 r. | 17.08 - 23.08.2015 r. | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | Polsat | 269 478 | 12,21% | 277 352 | 12,00% |
2 | TVN | 243 990 | 11,06% | 258 103 | 11,17% |
3 | TVP1 | 154 822 | 7,02% | 176 079 | 7,62% |
4 | TVP2 | 138 137 | 6,26% | 150 205 | 6,50% |
5 | TV4 | 90 999 | 4,12% | 88 090 | 3,81% |
6 | TV PULS | 83 384 | 3,78% | 85 771 | 3,71% |
7 | TVN7 | 69 846 | 3,16% | 77 306 | 3,34% |
8 | TVN24 | 60 429 | 2,74% | 60 656 | 2,62% |
9 | Puls 2 | 46 176 | 2,09% | 45 106 | 1,95% |
10 | TTV - Twoja Telewizja | 45 951 | 2,08% | 44 001 | 1,90% |
11 | TVP Seriale | 40 651 | 1,84% | 43 018 | 1,86% |
12 | TVP INFO | 46 958 | 2,13% | 42 646 | 1,84% |
13 | Polsat2 | 35 941 | 1,63% | 41 780 | 1,81% |
14 | TV6 | 36 624 | 1,66% | 36 641 | 1,59% |
15 | Polo TV | 29 392 | 1,33% | 36 131 | 1,56% |
16 | TVP Rozrywka | 29 196 | 1,32% | 31 739 | 1,37% |
17 | Polsat News | 25 752 | 1,17% | 23 369 | 1,01% |
18 | TVN Style | 21 563 | 0,98% | 23 181 | 1,00% |
19 | Fokus TV | 20 736 | 0,94% | 21 909 | 0,95% |
20 | Stopklatka | 27 660 | 1,25% | 21 488 | 0,93% |
1 2
Dołącz do dyskusji: TVP1 nowym liderem, Polsat w dół. „Teleexpress” i „Sprawa dla reportera” hitami tygodnia