TVP1 nowym liderem, TVN traci. Mecz Anglia - Polska i "Biblia" wśród hitów tygodnia
W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów awansowała TVP1. Natomiast w grupie komercyjnej pierwsze miejsce nadal należało do TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującej TVP1 w okresie od 14 do 20 października 2013 roku wzrósł o 0,16 pkt. proc. do 12,91 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Tydzień wcześniej stacja ta zajmowała miejsce drugie.
Natomiast na drugą lokatę spadła telewizja TVN, której udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 0,90 proc. i wyniósł 12,79 proc. Ostatnią pozycję podium zajął Polsat, którego wynik w porównaniu do poprzedniego tygodnia wyniósł 12,63 proc., po wzroście o 0,79 pkt. proc. Z kolei czwarte miejsce przypadło TVP2 (10,70 proc.; w dół o 0,61 pkt. proc.).
Odświeżony kanał TVP Info w zeszłym tygodniu zanotował spadek udziału o 0,06 pkt. proc. do 1,23 proc. Natomiast udział w rynku telewizyjnym kanału TVP Regionalna zmniejszył się o 0,12 pkt. proc. do 0,95 proc.
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym pochwalić się mogą takie kanały jak: TTV (1,16 proc.; + 0,09 pkt. proc), Polsat Sport (0,90 proc.; + 0,21 pkt. proc) oraz TVP Rozrywka (0,83 proc.; + 0,08 pkt. proc.).
NAM | 07.10 - 13.10 | 14.10 - 20.10 | |
Lp. | Stacja | SHR % | SHR % |
1 | TVP1 | 12,75% | 12,91% |
2 | TVN | 13,69% | 12,79% |
3 | Polsat | 11,84% | 12,63% |
4 | TVP2 | 11,31% | 10,70% |
5 | TVN7 | 3,88% | 3,58% |
6 | TV PULS | 3,07% | 3,19% |
7 | TVN24 | 3,08% | 3,10% |
8 | TV4 | 3,06% | 2,90% |
9 | Polsat2 | 1,84% | 1,81% |
10 | Puls 2 | 1,31% | 1,29% |
11 | TVP INFO | 1,29% | 1,23% |
12 | TVP Seriale | 1,18% | 1,20% |
13 | TTV - Twoja Telewizja | 1,07% | 1,16% |
14 | TVP Regionalna | 1,07% | 0,95% |
15 | Polsat News | 0,96% | 0,92% |
16 | Polsat Sport | 0,69% | 0,90% |
17 | TVP Rozrywka | 0,75% | 0,83% |
18 | ATM Rozrywka | 0,86% | 0,81% |
19 | MiniMini+ | 0,72% | 0,76% |
20 | TV6 | 0,84% | 0,76% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera utrzymała się telewizja TVN, która straciła tutaj 1,40 pkt. proc. do 14,73 proc. udziału. Drugie miejsce zajął Polsat, którego udział zwiększył się o 0,55 pkt. proc. do 13,64 proc. Z miejsca czwartego na ostatnią lokatę podium awansowała TVP1 (wzrost udziału o 0,71 pkt. proc. do poziomu 9,07 proc.).
NAM | 07.10 - 13.10 | 14.10 - 20.10 | |
Lp. | Stacja | SHR % | SHR % |
1 | TVN | 16,13% | 14,73% |
2 | Polsat | 13,09% | 13,64% |
3 | TVP1 | 8,36% | 9,07% |
4 | TVP2 | 9,66% | 8,94% |
5 | TVN7 | 3,73% | 3,80% |
6 | TV PULS | 3,30% | 3,61% |
7 | TV4 | 3,34% | 3,04% |
8 | TVN24 | 2,26% | 2,19% |
9 | Polsat2 | 1,80% | 1,77% |
10 | TVP Seriale | 1,32% | 1,32% |
11 | Puls 2 | 1,30% | 1,30% |
12 | TTV - Twoja Telewizja | 1,23% | 1,29% |
13 | Eska TV | 0,96% | 1,10% |
14 | Discovery | 0,90% | 1,05% |
15 | TVN Style | 0,95% | 1,01% |
16 | Polsat Sport | 0,75% | 1,01% |
17 | Polo TV | 1,03% | 0,93% |
18 | ATM Rozrywka | 0,97% | 0,91% |
19 | TV6 | 0,95% | 0,88% |
20 | AXN | 0,75% | 0,85% |
1 2
Dołącz do dyskusji: TVP1 nowym liderem, TVN traci. Mecz Anglia - Polska i "Biblia" wśród hitów tygodnia