TVP1 umacnia się na pozycji lidera. „M jak miłość” i debata Szydło-Kopacz hitami tygodnia
W minionym tygodniu na pozycji lidera oglądalności w rynku telewizyjnym umocniła się TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującej TVP1 w okresie od 19 do 25 października 2015 roku zwiększył się o 0,43 pkt. proc. do 12,69 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmalał o 0,20 pkt. proc. i wyniósł 11,86 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 10,87 proc., po spadku o 0,58 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (8,15 proc.; w dół o 0,44 pkt. proc.).
Warto dodać, że łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zmniejszył się o 0,79 pkt. proc. do 43,57 proc.
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVP Info (4,08 proc.; + 0,99 pkt. proc.), TV4 (3,66 proc.; + 0,06 pkt. proc.), TVN24 (3,62 proc.; + 0,57 pkt. proc.), Polsat News (1,29 proc.; + 0,33 pkt. proc.), TV6 (1,28 proc.; + 0,08 pkt. proc.) i TVP Regionalna (1,11 proc.; + 0,09 pkt. proc.).
Wszyscy 4+ | 12.10 - 18.10.2015 r. | 19.10 - 25.10.2015 r. | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | TVP1 | 825 531 | 12,26% | 850 524 | 12,69% |
2 | Polsat | 811 658 | 12,06% | 794 764 | 11,86% |
3 | TVN | 770 717 | 11,45% | 728 632 | 10,87% |
4 | TVP2 | 578 259 | 8,59% | 546 104 | 8,15% |
5 | TVP INFO | 208 183 | 3,09% | 273 671 | 4,08% |
6 | TV4 | 242 653 | 3,60% | 245 022 | 3,66% |
7 | TVN24 | 205 195 | 3,05% | 242 744 | 3,62% |
8 | TVN7 | 227 506 | 3,38% | 212 031 | 3,16% |
9 | TV PULS | 207 845 | 3,09% | 206 536 | 3,08% |
10 | Puls 2 | 109 689 | 1,63% | 100 726 | 1,50% |
11 | TVP Seriale | 98 196 | 1,46% | 98 548 | 1,47% |
12 | TTV - Twoja Telewizja | 102 757 | 1,53% | 98 492 | 1,47% |
13 | Polsat2 | 90 311 | 1,34% | 91 375 | 1,36% |
14 | Polsat News | 64 309 | 0,96% | 86 740 | 1,29% |
15 | TV6 | 80 740 | 1,20% | 86 054 | 1,28% |
16 | TVP Regionalna | 68 600 | 1,02% | 74 059 | 1,11% |
17 | TVP Rozrywka | 73 365 | 1,09% | 69 020 | 1,03% |
18 | Polo TV | 55 228 | 0,82% | 51 135 | 0,76% |
19 | Stopklatka | 56 578 | 0,84% | 50 941 | 0,76% |
20 | Nickelodeon | 51 570 | 0,77% | 46 963 | 0,70% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) z miejsca drugiego na pozycję lidera awansował Polsat. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,11 pkt. proc. do 13,11 proc. udziału. Na drugie miejsce spadł TVN, którego udział zmniejszył się o 1,05 pkt. proc. do 12,80 proc.
Ostatnią pozycję podium zajęła Jedynka - udział tej stacji wyniósł 8,56 proc., po wzroście o 0,14 pkt. proc. Zaś czwarta lokata przypadła Dwójce (w dół o 0,27 pkt. proc. do 7,01 proc.).
Wszyscy 16-49 | 12.10 - 18.10.2015 r. | 19.10 - 25.10.2015 r. | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | Polsat | 350 610 | 13,00% | 349 885 | 13,11% |
2 | TVN | 373 562 | 13,85% | 341 642 | 12,80% |
3 | TVP1 | 227 178 | 8,42% | 228 560 | 8,56% |
4 | TVP2 | 196 351 | 7,28% | 187 022 | 7,01% |
5 | TV4 | 109 984 | 4,08% | 105 253 | 3,94% |
6 | TV PULS | 97 303 | 3,61% | 102 216 | 3,83% |
7 | TVN7 | 101 174 | 3,75% | 97 708 | 3,66% |
8 | TVN24 | 62 834 | 2,33% | 84 972 | 3,18% |
9 | TVP INFO | 33 109 | 1,23% | 50 766 | 1,90% |
10 | TTV - Twoja Telewizja | 48 032 | 1,78% | 48 194 | 1,81% |
11 | Puls 2 | 51 858 | 1,92% | 46 872 | 1,76% |
12 | TVP Seriale | 46 346 | 1,72% | 46 584 | 1,75% |
13 | TV6 | 37 680 | 1,40% | 44 340 | 1,66% |
14 | Polsat2 | 38 129 | 1,41% | 34 492 | 1,29% |
15 | Polo TV | 33 456 | 1,24% | 31 285 | 1,17% |
16 | Polsat News | 19 205 | 0,71% | 28 180 | 1,06% |
17 | TVP Rozrywka | 29 200 | 1,08% | 27 256 | 1,02% |
18 | Stopklatka | 24 046 | 0,89% | 24 169 | 0,91% |
19 | ATM Rozrywka | 21 160 | 0,78% | 21 788 | 0,82% |
20 | TVN Style | 25 618 | 0,95% | 21 750 | 0,81% |
1 2
Dołącz do dyskusji: TVP1 umacnia się na pozycji lidera. „M jak miłość” i debata Szydło-Kopacz hitami tygodnia