TVP2 ostro w dół. Udany tydzień stacji newsowych
W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zajęła TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do Polsatu. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującej TVP1 w okresie od 2 do 8 lutego 2015 roku zwiększył się o 0,23 pkt. proc. do 12,85 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Z trzeciej na drugą lokatę awansował Polsat, którego udział w analizowanym okresie poszedł do góry o 0,66 pkt. proc. i wyniósł 11,64 proc. Na ostatnią pozycję podium awansował TVN, który tydzień wcześniej był czwarty. Wynik tej stacji to 10,32 proc., po wzroście o 0,26 pkt. proc.
Natomiast z drugiego na czwarte miejsce spadła TVP2 (9,14 proc.; w dół o 2,16 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TV Puls (3,39 proc.; + 0,10 pkt. proc.), TVP Info (3,26 proc.; + 0,52 pkt. proc.), TV4 (3,14 proc.; + 0,09 pkt. proc.), TVN24 (2,94 proc.; + 0,20 pkt. proc.), Puls 2 (1,77 proc.; + 0,08 pkt. proc.), Stopklatka TV (0,95 proc.; + 0,18 pkt. proc.), Polsat News (0,94 proc.; + 0,10 pkt. proc.) i Nickelodeon (0,87 proc.; + 0,05 pkt. proc.).
Wszyscy 4+ | 26.01 - 01.02.2015 r. | 02.02 - 08.02.2015 r. | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | TVP1 | 917 997 | 12,62% | 935 396 | 12,85% |
2 | Polsat | 799 024 | 10,98% | 847 818 | 11,64% |
3 | TVN | 731 814 | 10,06% | 751 405 | 10,32% |
4 | TVP2 | 822 389 | 11,30% | 665 751 | 9,14% |
5 | TV PULS | 239 618 | 3,29% | 246 604 | 3,39% |
6 | TVN7 | 235 959 | 3,24% | 241 242 | 3,31% |
7 | TVP INFO | 199 554 | 2,74% | 237 154 | 3,26% |
8 | TV4 | 221 899 | 3,05% | 228 757 | 3,14% |
9 | TVN24 | 199 388 | 2,74% | 214 340 | 2,94% |
10 | Puls 2 | 123 240 | 1,69% | 128 684 | 1,77% |
11 | Polsat2 | 105 631 | 1,45% | 105 101 | 1,44% |
12 | TTV - Twoja Telewizja | 101 033 | 1,39% | 94 600 | 1,30% |
13 | TVP Seriale | 93 037 | 1,28% | 94 584 | 1,30% |
14 | TV6 | 85 002 | 1,17% | 86 447 | 1,19% |
15 | TVP Rozrywka | 84 455 | 1,16% | 83 193 | 1,14% |
16 | TVP Regionalna | 72 572 | 1,00% | 74 396 | 1,02% |
17 | Stopklatka | 55 915 | 0,77% | 69 130 | 0,95% |
18 | Polsat News | 60 767 | 0,84% | 68 721 | 0,94% |
19 | Nickelodeon | 59 682 | 0,82% | 63 551 | 0,87% |
20 | Polo TV | 56 670 | 0,78% | 54 876 | 0,75% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął Polsat. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,73 pkt. proc. do 13,76 proc. udziału. Druga lokata należała do TVN, którego udział zmniejszył się o 0,13 pkt. proc. do 11,60 proc.
Na ostatnią pozycję podium awansowała Jedynka - do góry o 0,07 pkt. proc. do 8,65 proc. udziału. Z kolei na czwartą lokatę spadła Dwójka (w dół o 2,67 pkt. proc. do 7,81 proc.).
Wszyscy 16-49 | 26.01 - 01.02.2015 r. | 02.02 - 08.02.2015 r. | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | Polsat | 373 497 | 13,03% | 391 007 | 13,76% |
2 | TVN | 336 268 | 11,73% | 329 501 | 11,60% |
3 | TVP1 | 246 080 | 8,58% | 245 726 | 8,65% |
4 | TVP2 | 300 420 | 10,48% | 221 915 | 7,81% |
5 | TV PULS | 107 520 | 3,75% | 121 165 | 4,26% |
6 | TV4 | 102 295 | 3,57% | 100 441 | 3,53% |
7 | TVN7 | 83 995 | 2,93% | 87 752 | 3,09% |
8 | TVN24 | 60 187 | 2,10% | 69 193 | 2,44% |
9 | Puls 2 | 60 195 | 2,10% | 56 694 | 2,00% |
10 | TV6 | 38 578 | 1,35% | 42 444 | 1,49% |
11 | TTV - Twoja Telewizja | 45 793 | 1,60% | 42 146 | 1,48% |
12 | Polsat2 | 38 486 | 1,34% | 38 452 | 1,35% |
13 | TVP Seriale | 39 791 | 1,39% | 38 401 | 1,35% |
14 | TVP INFO | 29 576 | 1,03% | 36 970 | 1,30% |
15 | Eska TV | 31 613 | 1,10% | 33 720 | 1,19% |
16 | Polo TV | 35 152 | 1,23% | 32 554 | 1,15% |
17 | TVP Rozrywka | 27 950 | 0,97% | 27 931 | 0,98% |
18 | Stopklatka | 24 850 | 0,87% | 26 765 | 0,94% |
19 | Discovery | 20 051 | 0,70% | 24 862 | 0,87% |
20 | TVN Style | 24 701 | 0,86% | 24 307 | 0,86% |
1 2
Dołącz do dyskusji: TVP2 ostro w dół. Udany tydzień stacji newsowych