"Twist" dogania miesięcznik "Dziewczyna"
Duży wzrost sprzedaży "Twist" to największa zmiana wśród miesięczników młodzieżowych.
‘Dziewczyna’ (Axel Springer Polska) osiągnęła w sierpniu 2006 średnią sprzedaż ogółem na poziomie 250 730 egz. wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. W porównaniu analogicznym okresem 2005 roku oznacza wzrost o ponad 2000 egz..
Na drugim miejscu uplasował się ”Twist” (Bauer) ze średnią 246 126 egz., a na trzecim – ”Popcorn” z wynikiem 150 163 egz.
sierpień | ||
2006 | 2005 | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Dziewczyna | 250730 | 248368 |
Twist | 246126 | 170364 |
Popcorn | 150163 | 150312 |
Fun Club | 131614 | - |
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki | 78415 | 81405 |
Porównując dane "miesiąc do miesiąca" największy wzrost odnotował "Twist".
2006 | ||
sierpień | lipiec | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Dziewczyna | 250730 | 220779 |
Twist | 246126 | 163531 |
Popcorn | 150163 | 169466 |
Fun Club | 131614 | 135247 |
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki | 78415 | 79217 |
Dołącz do dyskusji: "Twist" dogania miesięcznik "Dziewczyna"