SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Twitter zmienia system dla reklamodawców, więcej opcji w zewnętrznych aplikacjach mobilnych

Serwis Twitter wprowadził Twitter Audience Platform - nową platformę usług dla reklamodawców, która ma zapewniać szersze dotarcie z przekazem do odbiorców i udostępniać nowe formaty reklamowe.

O wprowadzeniu nowego rozwiązania Twitter poinformował na swoim firmowym blogu. We wpisie przypomniano, że w ub.r. został uruchomiony serwis Twitter Publisher Network, który pozwala na skuteczne promowanie treści reklamowych na Twitterze. Teraz jednak firma postanowiła poszerzyć asortyment narzędzi o dodatkowe rozwiązania, a platforma zmieniła swoją nazwę na Twitter Audience Platform.

Wśród nowych narzędzi oferowanych markom jest m.in. możliwość szerokiego stosowania przekazu wideo do promowania ich produktów. Innym rozwiązaniem w ramach Twitter Audience Platform będzie możliwość publikowania reklam nie tylko w samym serwisie, ale także w zewnętrznych aplikacjach mobilnych. Dzięki temu, jak podkreśla Twitter w komunikacie, reklamodawcy uzyskają szansę na dotarcie ze swoim przekazem nie tylko do ponad 300. mln użytkowników Twittera, ale także do ponad 700. mln odbiorców na całym świecie.

Inną zapowiadaną zaletą Twitter Audience Platform ma być możliwość odsyłania użytkowników serwisu do reklam w różnych formatach: reklamy natywnej, bannerów czy filmów wideo. Dodatkowo zastosowanie nowych narzędzi w aplikacjach mobilnych da markom szanse na poszerzenie swojej promocji na dodatkowe obszary, takie jak gry, rozrywka czy media.

Według zapowiedzi platforma  Twitter Audience Platform jest już dostępna dla wszystkich partnerów reklamowych serwisu. Twitter planuje dalszą rozbudowę usługi o nowe narzędzia, które mają zostać oddane w ręce reklamodawców w ciągu nadchodzących miesięcy.

Obecnie liczbę użytkowników Twittera szacuje się na ok. 316 mln, jednak serwis wciąż musi pracować nad skutecznymi źródłami zarobków. W II kwartale br. platforma zanotowała 502 mln dolarów przychodów, jednak strata netto wyniosła 137 mln dolarów (zobacz szczegóły). Ostatnio Twitter przeżywa także roszady kadrowe na najwyższym szczeblu. W czerwcu br. z kierowania firmą zrezygnował Dick Costolo, którego tymczasowo zastępuje Jack Dorsey, współzałożyciel serwisu.

Dołącz do dyskusji: Twitter zmienia system dla reklamodawców, więcej opcji w zewnętrznych aplikacjach mobilnych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl